شناسهٔ خبر: 11329903 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول اطلاع رسانی انتخابات قزوین:

هشت داوطلب دیگر در استان قزوین انصراف دادند

قزوین- مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین گفت: با انصراف هشت داوطلب دیگر در استان قزوین تعداد نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی به ۶۱ نفر کاهش یافت.

صاحب‌خبر -

نصرت الله علیرضایی دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: امروز نیز هشت نفر دیگر از داوطلبان حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی اصنراف خود را از رقابت اعلام کردند که با این وضعیت تعداد افرااد انصرافی به ۱۸ نفر رسید.

وی افزود: در حال حاضر در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک تعداد ۳۴ نفر، شامل ۲۹ مرد و پنج زن، در حوزه انتخابیه تاکستان تعداد ۱۰ نفر شامل هشت مرد و دو نفر زن، در حوزه انتخابیه بوین زهرا ۱۷ داوطلب شامل ۱۵ مرد و دو نفر زن باقی مانده اند که فردا در معرض قضاوت مردم خواهند بود.

علیرضایی تصریح کرد: در مجموع در سه حوزه انتخابیه استان قزوین ۶۱ داوطلب باقی مانده اند که ۹ نفر زن و ۵۲ نفر مرد هستند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین یادآورشد: از مجموع یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت استان تعداد ۸۸۷ هزار و ۱۶۵ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که باید چهار نماینده را برای نشستن در کرسی های مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

در انتخابات خبرگان رهبری هم از میان سه داوطلب مردم استان قزوین می توانند دو نفر را برای حضور در مجلس خبرگان رهبری انتخاب کنند.

 

نظر شما