شناسهٔ خبر: 11329701 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار شوش:امنیت انتخابات با همکاری نیروی انتظامی و بسیج تامین شده است

شوش - ایرنا - فرماندار شهرستان شوش با اشاره به همکاری نیروی انتظامی ، سپاه و بسیج در برقراری امنیت انتخابات از محافظان صندوق های اخذ رای خواست با رعایت تمامی جوانب نسبت به تامین امنیت شعب اخذ رای تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا رضا نجاتی عصر پنجشنبه در نشست توجیهی آموزشی ویژه عوامل امنیت شعب اخذ رای در سالن امور تربیتی شوش یکی از وظایف مهم محافظان شعب اخذ رای را برقراری آرامش در شعب عنوان کرد وگفت: عوامل امنیتی و انتظامی ضمن تعامل و همکاری با نماینده فرماندار به عنوان رییس شعبه رعایت نظم را در دستور کار قرار دهند.
وی با تشریح وظایف عوامل برقراری امنیت شعب گفت: حفاظت از صندوق های اخذ رای و ایجاد نظم از جمله وظایف عوامل امنیتی شعب می باشد.
نجاتی در ادامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در بین سایر کشورهای مدعی دموکراسی با گذشت 37 سال از عمر انقلاب، بیشترین و با کیفیت ترین انتخابات ها را برگزار کرده است گفت: تاکنون انتخابات زیادی در کشور برگزار شده که با فراز و نشیب هایی روبرو بوده است ولی هیچ یک از این انتخابات ها با تاخیر برگزار نشده است.
وی گفت: امسال نیز به یاری خداوند در روز هفتم اسفند شاهد برگزاری پروژه بزرگ ملی سیاسی انتخابات با حضور حداکثری مردم خواهیم بود.
رییس ستاد انتخابات شهرستان شوش گفت:مردم ایران در دوره های مختلف با حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق های اخذ رای نقشه های دشمنان را خنثی کرده و اینبار نیز طعم تلخ شکست را به کام دشمنان خواهند چشاند.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان در 133 شعبه اخذ رای در شوش برگزار می شود.
حوزه انتخابیه شهرستان شوش دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
6068/7280

نظر شما