شناسهٔ خبر: 11329569 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه موقت کرمان: هفتم اسفند نیز ماندگار خواهد شد

کرمان - ایرنا - امام جمعه موقت کرمان با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: هفتم اسفند امسال نیز یکی از روزهای ماندگار تاریخ ملت ایران خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام مهدی عرب پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم با حضور پرشور و آگاهانه پای صندوق های اخذ رای برگ زرین دیگری را در کارنامه این ملت و نظام ثبت خواهند کرد.
وی بیان کرد: ملت ایران در وهله نخست، انتخابات را با شور و شکوه برگزار کنند چرا که حضور مردم نمایش مردم سالاری دینی و بعد از آن موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود.
وی گفت: مردم می دانند هر جا دشمنان تبلیغ می کنند خواهان سعادت ما نیستند لذا مردم باید برخلاف آن عمل کنند.
امام جمعه موقت کرمان ادامه داد: اگر افرادی سعی داشته باشند در آرای مردم نفوذ کنند مردم برخلاف خواسته آنان، نامزد اصلح را انتخاب می کنند.
وی گفت: آحاد مردم به پاس احترام به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام راحل و برای حفظ آرمانهای امام و شهدا هفتم اسفند نیز مانند همیشه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت خواهند کرد.
حجت الاسلام عرب پور افزود: مردم نامزد اصلح را با مطالعه، مشورت با افراد مورد اعتماد انتخاب کنند یا طبق توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به لیست های قابل اعتماد رای دهند.
وی اظهار کرد: مردم نمایندگانی را انتخاب کنند که بتوانند مشکلات کشور و استان را برطرف کنند و نباید افرادی را انتخاب کرد که مرعوب دشمن هستند.
وی بر لزوم رعایت نظم و شایستگی های اخلاقی در برگزاری انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات در کشور ما نشانه عزت و اقتدار ملی در صحنه بین المللی است و همه باید به این اصل مهم توجه داشته باشیم.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح فردا (جمعه) هفتم اسفند در سراسر کشور آغاز می شود.
استان کرمان با 23 شهرستان و 9 حوزه انتخابیه اصلی سه نماینده در مجلس خبرگان رهبری و 10 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
3029/3028

نظر شما