شناسهٔ خبر: 11329170 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار ری: 90 هزار نفر دست اندرکار برگزاری انتخابات در شهرستان ری هستند

شهرری ـ ایرنا ـ فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: 90 هزار نفر دست اندرکار برگزاری انتخابات در شهرستان ری هستند که به صورت مستقیم و غیرمستقیم در برگزاری پرشور و بهینه آن مشارکت دارند.

صاحب‌خبر -

هدایت الله جمالی پور عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه 5 حوزه انتخاباتی در سطح شهرستان ری وجود دارد افزود: در مجموع 436 صندوق رای ثابت و12 صندوق رای سیار در سطح شهرستان آرا مردم را جمع آوری خواهند کرد.
وی در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای حفظ نظم و امنیت حوزه های اخذ رای و نحوه برخورد با تخلفات و چگونگی گزارش آن گفت: نیروی انتظامی مسول اصلی تامین امنیت و نظم عمومی انتخابات است اما بازرسین محترم ستاد انتخابات ماموریت دارند هر گونه تخلف انتخاباتی را به ستاد انتخابات گزارش دهند.
جمالی پور گفت: به نمایندگان فرماندار در صندوق های رای تاکید شده است تا در مقابل تمام تخلفات حساسیت داشته باشند و با هر گونه تخلف برخورد کنند و مستندات آن را به ستاد برای پیگیری اعلام کنند.
وی در مورد نحوه شمارش آرا پس از اتمام زمان قانونی اخذ رای گفت: بعد از اتمام رای گیری ابتدا آرای مجلس خبرگان رهبری شمارش میشود و سپس آرای مجلس شورای اسلامی اما اعلام نتایج پس از تجمیع از طریق ستاد مرکزی اعلام خواهد شد.
جمالی پور گفت: ملزومات مورد نیاز برای شعب اخذ رای برای شهرستان پیش بینی شده است و امروز 5شنبه به عنوان آخرین روز قبل از رای گیری، همه اقدامات لازم برای فردا مرور، بازبینی و بازنگری شده است.
وی با تاکید بر آمادگی کامل شهرستان ری بر برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثری ابراز امیدواری کرد مردم شریف شهرستان ری هم پای مردم شریف سراسر ایران اسلامی در جهت منویات رهبر معظم انقلاب و تاکید رئیس جمهوری حضوری پرشور و حماسی در پای صندوق های رای داشته باشند و بار دیگر برگ زرینی بر تاریخ جمهوری اسلامی بیافزایند.
جمالی پور همچنین از مردم شریف شهرستان ری خواست برای برگزاری بهتر و حفظ نظم انتخابات آرای خود را در اوایل وقت به صندوق ها ریخته و این مهم را به اواخر وقت قانونی موکول نکنند تا شاهد تراکم جمعیت در صندوق ها نبوده و معطل نشوند.
3218 / 6139

نظر شما