شناسهٔ خبر: 11325812 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیر کل ثبت احوال کردستان:

اخذ رای تنها از طریق شناسنامه و کد ملی انجام می‎شود/تحویل شناسنامه‌های تعویضی و المثنی قبل از 7 اسفند

مدیر کل ثبت احوال کردستان گفت: اخذ رأی تنها از طریق شناسنامه و شماره ملی انجام می شود از اینرو شهروندان مدارک هویتی را در دسترس داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، "محسن آقائی" مدیر کل ثبت احوال کردستان با بیان اینکه ثبت احوال یک سازمان حاکمیتی است که در انتخابات نقشی بسیار مهم، اساسی و کلیدی دارد، گفت: مجموعه ثبت احوال استان با تدابیر اندیشیده شده زمینه حضور حداکثری مردم استان را جهت شرکت پرشکوه در انتخابات فراهم نموده است.

 

وی اظهار کرد: اخذ رأی تنها از طریق شناسنامه و شماره ملی انجام می شود از اینرو شهروندان مدارک هویتی را در دسترس داشته باشند.

 

مدیرکل ثبت احوال افزود: تمامی افرادی که به دلایل مختلف نسبت به تنظیم درخواست تعویض و المثنی شناسنامه خود اقدام نموده اند تا قبل از زمان برگزاری انتخابات میتوانند شناسنامه خود را تحویل بگیرند.

 

وی تصریح کرد: ادارات ثبت احوال استان همچنین آمادگی دارند برای افرادی که به شماره ملی خود دسترسی ندارند تاییدیه شماره ملی صادرنمایند.

 

آقائی خاطرنشان کرد: کلیه ادارات تابعه ثبت احوال استان و دفاتر پیشخوان ارائه دهنده خدمات ثبت احوال در روزپنج شنبه ششم اسفند ماه از اول وقت اداری تا ساعت 18، و درروزجمعه هفتم اسفندماه ازابتدای شروع رأی گیری تا پایان زمان اخذ رأی‌ دایر خواهند بود.

 

انتهای پیام/م

نظر شما