شناسهٔ خبر: 11325325 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرماندار عجب شیرخبر داد:

آمادگی کامل شهرستان عجب شیر برای برگزاری انتخابات 7 اسفند

فرماندار عجب شیر از آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان برای برگزاری باشکوه انتخابات در هفتم اسفند ماه سالجاری در این شهرستان خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم طاهری ، روزپنج شنبه در گفتگو باخبرنگار فرهنگ عجب شیر به همدلی و هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی، بازرسی، امنیتی و ستادی برای برگزاری یک انتخابات آرام و قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم اشاره کرد و اظهار داشت: برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان 71شعبه اخذ رای به صورت ثابت وسه شعبه اخذ رای سیار فعال خواهند بود.
فرماندار شهرستان عجب شیر گفت: در انتخابات دهم ریاست جمهوری، بیش از51هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند.
وی، از آمادگی کامل قریب به دوهزارو500نفر عوامل اجرایی ،نظارت و عوامل انتظامی انتخابات این شهرستان و تمهیدات اولیه ونیروی انسانی توجیه شده وآموزش دیده برای برگزاری انتخابات پرشور 7اسفند درهرچه باشکوه برگزارشدن انتخابات فعالیت خواهند کرد.
فرماندار عجب شیر، وظیفه همه مسوولان را بسترسازی مناسب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری ذکر کرد و اظهارداشت: انتخابات در روز اخذ رای به شکل دستی برگزار خواهد شد که از 24مرحله انتخابات فقط یک مرحله آنهم اخذ رای شمارشی بصورت دستی بوده و مابقی رایانه می باشد.
فرماندارعجب شیرگفت:مردم شهید پرور شهرستان عجب شیر مثل دورهای انتخابات قبل ریاست جمهوری که بیش از 90 درصد مشارکت داشتند پور شور تر از گذشته با حضور حداکثری درپای صندوق های رای دین خودشان را به اسلام وانقلاب ادا کنند تا باعث استحکام نظام اسلامی در برابر دشمنان باشیم.
وی گفت:در مدت تبلیغات کاندیدای در سطح شهرستان با توجه با اینکه مردم عزیزمابه فرهنگی بودن مشهور هستند کمترین تخلف را در عرصه تبلیغات شاهد بودیم واز این بابت ازقاطبه مردم شریف شهرستان تشکر می نمایم و در آخر از تمام عزیزان می خواهم که مثل همیشه جهت پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران واعلام وفاداری به ولایت روز جمعه 7اسفند در پای صندوق های رای حضور بهم رسانند.
حوزه انتخابیه مراغه وعجب شیر وسراجو و جوانقلعه یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که21 کاندیدای مجلس شورای اسلامی آماده حضور در صحنه رقابت انتخاباتی هستند.

انتهای پیام/م

نظر شما