شناسهٔ خبر: 11323102 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بروجرد:

نماینده اصلح کسی است که علاوه بر حفظ آرمانها،حافظ حقوق ملت و نگهبان اسلام باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بروجرد با اشاره به اینکه مردم در انتظار خلق حماسه ای دیگر هستند گفت: نماینده اصلحی کسی است که علاوه بر حفظ آرمانها،حافظ حقوق ملت و نگهبان اسلام هم باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از بازتاب بروجرد حجت الاسلام" علاء دولتشاهی"  افزود: سالهای سال است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ملت ایران اسلامی در همه صحنه هاحاضر شده و هر بار مشارکت گسترده و پر شوری داشته اند.

 وی اضافه کرد: آنچه که در انتخابات از همه مهمتر است حضور حداکثری مردم می باشد که این حضور به دو شکل تکلیف محوری و ملی محوری است . 

به گفته وی افرادی که در انتخابات براساس تکلیف عمل می کنند و در پای صندوق های رای حاضر می شوند قطعا به بقیه مسائل هم اهمیت می دهند و سعی می کنندتا افراد شایسته را انتخاب نمایند. 

حجت الاسلام دولتشاهی اظهار داشت: نیاز است که در انتخابات افرادی را انتخاب نماییم که نگاه اسلامی داشته باشند و این افراد بتوانند از آرمانهای انقلاب حفاظت نمایند و علاوه برحفاظت، آرمانها را تقویت کرده و نگهبان اسلام و حافظ حقوق ملت نیز باشند.

 وی با اشاره به اخلاق انتخاباتی افزود: نامزدهای انتخاباتی بهتر است که در گفتار انصاف داشته باشند و باید از تخریب دیگران بپرهیزند.

 به گفته وی نامزدهای انتخاباتی باید بعد از ورود به مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش و نسبت به رفع مشکلات پایبند باشند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بروجرد افزود: فردا جمعه 7 اسفند ماه انتخابات برگزار خواهد شد و باید به این موضوع توجه شود که هر فردی که از میان نامزدهای انتخاباتی با رای مردم انتخاب شد، برای همه مردم و وفادار به مردم باشد و برای توسعه و پیشرفت و همچنین عزت و شرافت قدم بردارد. 

وی با دعوت از همه نامزدهای انتخاباتی به اخلاق اسلامی اضافه کرد: نامزدهای انتخاباتی بعد از برگزاری انتخابات و انتخاب نمایندگان و پیروز شدن در این انتخابات دیگران را تحقیر و تخریب نکنند . 

انتهای پیام/

نظر شما