شناسهٔ خبر: 11319924 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

۳ هزار رای اولی در قاین پای صندوق های رای می روند

خبرگزاری شبستان: فرماندار قاین گفت: ۳ هزار نفر در شهرستان قاین در انتخابات ۷ اسفند برای اولین بار پای صندوق های رای می روند.

صاحب‌خبر -

بهمن کهن ترابی در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: همزمان با ۷ اسفند، سه هزار رای اولی در شهرستان قاین برای اولین بار به پای صندوق های رای می روند.

 

به گفته وی، در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان ۹۹ شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده است.

 

رقابت 8 کاندیدای مجلس دهم در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه

فرماندار قاین به انصراف ۳ نفر از کاندیداهای مجلس طی دو روز گذشته اشاره کرد و افزود: تعداد نامزدهاي نمايندگی دهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابيه قاینات و زیرکوه به ۸ نفر رسیده است.

 

وی از همکاری یک هزار و ۵۴۶ نفر به عنوان عوامل شعب اخذ رای در انتخابات ۷ اسفند خبر داد و گفت: تمامی دستگاههای اجرایی این حوزه انتخابیه، همکاری های لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه را دارند.

 

کهن ترابی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ تخلفی که منجر به تشکیل پرونده بشود در این حوزه انتخابیه گزارش نشده است، اظهار امیدواری کرد: مردم در مدت زمان باقی مانده تا برگزاری انتخابات، با مطالعه دقیق برنامه های کاندیدا، انتخاب اصلحی را انجام دهند.

 

وی با اشاره به اینکه آب و هوا طی امروز و فردا خوب گزارش شده است، پیش بینی کرد: حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای در ۷ اسفند بسیار پرشور و باشکوه خواهد بود.

 

 

نظر شما