شناسهٔ خبر: 11314791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تا پایان وقت اداری امروز صورت گرفت

انصراف 3 نامزد در حوزه انتخابیه نجف‌آباد، تیران و کرون

پس از تائید نهایی و اعلام اسامی نامزدهای انتخابات مجلس در نجف‌آباد، تیران و کرون، 13 نفر توانستند جواز تبلیغات مجلس را دریافت کنند ولی در روزهای گذشته 3 نفر از این افراد انصراف خود را به فرمانداری نجف‌آباد تقدیم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، در حالی‌ که کمتر از 2 روز تا برگزاری دو انتخابات بزرگ و سرنوشت‌ساز کشور وقت باقی‌مانده است، ستادهای نامزدهای انتخاباتی مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در اوج فعالیت نامزدهای مطبوع‎‌شان می‌پردازند.

در حوزه انتخابیه شهرستان‌های نجف‌آباد، تیران و کرون که قرار است یک نفر به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند، همچنان رقابت جدی است.

در بین دو طیف اصولگرا و اصلاح‌طلب که نامزدهای خود را قبل از شروع رسمی تبلیغات انتخاب کردند، گمانه‌زنی‌هایی برای همراه کردن دیگر نامزدها و طرفداران‌شان ادامه دارد.

جریان اصولگرایی نجف‌آباد، تیران و کرون ابوالفضل ابوترابی نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که در دوره قبل به‌ عنوان نامزد مستقل وارد مجلس شورای اسلامی شد را به‌ عنوان فرد مورد نظر خود انتخاب کرد و برای او تبلیغ می‌کند.

در طرف مقابل اصلاح‌طلبان نجف‌آباد، تیران و کرون و حامیان دولت نیز از محمدحسن سورانی حمایت کرده و در تلاش هستند تا بتوانند یکی از صندلی‌های سبز بهارستان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را از آن خود کنند.

محمدعلی حیدری و رسول میرعباسی نیز به ترتیب به‌عنوان نامزدهای اصولگرایی و اصلاح‌طلبی با این‌حال که به‌طور رسمی به‌ عنوان نامزد مورد حمایت این دو جریان سیاسی انتخاب‌ نشده‌اند، اما در بین این گروه‌های سیاسی طرفدارانی دارند.

بعد از تائید نهایی و اعلام اسامی نامزدهای انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه، 13 نفر توانستند جواز تبلیغات مجلس را دریافت کنند و با این‌که ستادهای خود را فعال و سعی در گرم شدن تنور انتخابات داشتند، به دلایلی در روزهای گذشته 3 نفر از این افراد انصراف خود را به‌صورت کتبی به فرمانداری نجف‌آباد تقدیم کردند و در حال حاضر رقابت با 10 نفر ادامه دارد.

در بین این افراد محمد امین موحد و رسول میرعباسی در انصراف خود از شخصی اسم نبرده اما امیرحسین ولایتی به‌ طور رسمی از ابوالفضل ابوترابی حمایت کرده است، گرچه ستاد محمدحسن سورانی کاندیدای رسمی اصلاح‌طلبان از اعلام حمایت رسول میرعباسی و ناصر اکرامیان (نامزد مستقل رد صلاحیت شده) خبر داده است.

دیگر نامزدها نیز هرکدام در بین مردم این دو شهرستان طرفداران خاص خود را دارند اما رقابت اصلی بین ابوترابی و سورانی است.

انتهای پیام/63060/آ 30/ض1002

نظر شما