شناسهٔ خبر: 11314424 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار بویراحمد: نمایندگان فرماندار اجازه تخلف از قانون را ندهند

یاسوج - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات بویراحمد گفت: نمایندگان فرماندار این شهرستان در شعبه های اخذ رای اجازه تخلف از قانون را در انتخابات هفتم اسفند امسال ندهند.

صاحب‌خبر -

محمدکاظم نظری عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد امین مردم هستند و باید مقررات را در شعبه های اخذ رای در انتخابات پیش رو رعایت کنند.
وی بیان کرد: نمایندگان فرماندار بویراحمد در شعبه های اخذ رای حق ندارند به فردی در شعب توصیه کرده و یا رای بنویسند زیرا در این صورت هرگونه اقدام خلاف قانون تخلف محسوب می شود.
نظری اظهار کرد: این افراد با آمادگی کامل در شعبه های اخذ رای حاضر شده و برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی تلاش کنند.
وی عنوان کرد: نباید ذهن نمایندگان فرماندار بویراحمد در شعبه های اخذ رای به گونه ای باشد که آرایی برای کاندیدای خاص جمع آوری کنند.
نظری ابراز داشت: این افراد باید با رای دهندگان در روز انتخابات هفتم اسفند امسال با طمانینه برخورد کرده و آرامش شعبه های اخذ رای را حفظ کنند.
رئیس ستاد انتخابات بویراحمد با تاکید بر اینکه روز رای گیری باید بدون هرگونه تنش و مشکل برگزار شود، افزود: نمایندگان فرماندار بویراحمد در شعبه های اخذ رای به عنوان قابل اعتمادترین افراد باید این اعتماد را پاس بدارند.
نظری گفت: این افراد باید سعی در جلب اعتماد نماینده های کاندیداهای انتخابات پیش رو داشته باشند.
وی بیان کرد: سلامت انتخابات مهم بوده و باید انتخابات هفتم اسفند امسال با آرامش خاطر کامل برگزار شود.
نظری اظهار کرد: نمایندگان فرماندار بویراحمد باید قاطعیت لازم را داشته باشند و در صورت هرگونه تنش موارد را ساماندهی کنند.
وی با اشاره به اینکه چنانچه در انتخابات پیش رو مشکلی در شعبه اخذ رای باشد دو نماینده مستقر می شود، عنوان کرد: بازنشر شعبه بر اساس قانون مهم است و نمایندگان فرماندار بویراحمد ناظر باشند اما حق مداخله ندارند و در صورتی که اشکالی وجود داشت و وارد بود پیگیری های لازم را انجام دهند.
نظری ابراز داشت: نمایندگان فرماندار بویراحمد در صورت موارد خاص و مهم و مشکلات اساسی با شماره ویژه فرماندار تماس گیرند.
289 شعبه اخذ رای در انتخابات هفتم اسفند امسال در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا پیش بینی شده است.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه هفتم اسفند امسال برگزار می شود.
7535/6162

نظر شما