شناسهٔ خبر: 11312464 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

اهالی فرهنگ و هنر کشور در آستانه خلق حماسه دیگر

جامعه فرهنگ و هنر کشور برای بسیاری از افراد جامعه قابل احترام هستند و حضور آنان در انتخابات می تواند به تشویق هنردوستان و علاقمندان به فرهنگ و هنر در کشور برای حضور در پای صندوق های رای موثر باشد.

صاحب‌خبر -

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخابات روز جمعه را آزمونی دیگر برای اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه کشور خواند و گفت: این قشر متعهد ایران اسلامی این بار نیز حماسه ای دیگر در عرصه مشارکت سیاسی کشور را خلق خواهند کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا،علی جنتی افزود: جامعه فرهنگ و هنر کشور برای بسیاری از افراد جامعه قابل احترام هستند و حضور آنان در انتخابات می تواند به تشویق هنردوستان و علاقمندان به فرهنگ و هنر در کشور برای حضور در پای صندوق های رای موثر باشد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور در انتخابات را وظیفه دینی، ملی و اجتماعی آحاد ملت عنوان کرد و گفت: در این برهه حساس کشور به ویژه شرایط خاص پسا تحریم بار دیگر ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، عظمت و بیداری خود را با حضور حداکثر به رخ جهانیان نشان خواهند داد.
وی تصریح کرد: در این برهه از زمان که دشمنان با بوق های تبلیغاتی خود برای انحراف اذهان مردم کمر همت بسته اند، ملت با بصیرت و فهیم ایران اسلامی با حضور هر چه باشکوهتر خود در انتخابات، با معیارها و رهنمودهایی که بزرگان به ویژه رهبر معظم انقلاب برای ملت شریف ایران ارایه کرده اند، افراد اصلح را انتخاب خواهند کرد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد که بطور یقین مشارکت و حضور گسترده ملت ایران در انتخابات یک حرکت ارزشمند و موثر خواهد بود که این حضور وظیفه نمایندگان را در مقابل رای بالا به مراتب سنگین تر می کند چراکه این افراد خود را در مقابل تک تک رای دهندگان مسئول خواهند دانست.
عضو کابینه دولت یازدهم همچنین تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با حضور حداکثری خود در این رویداد سرنوشت ساز، پیام همدلی، هم زبانی و اتحاد ملت غیور ایران اسلامی را به جهانیان مخابره خواهند کرد.
دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین مجلس خبرگان رهبری روز جمعه هفتم اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

نظر شما