شناسهٔ خبر: 11308354 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ادارات ثبت احوال استان پنج‌شنبه و جمعه دایر است/ افراد فاقد کدملی، شناسه ملی موقت دریافت می‌کنند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل ثبت احوال استان ایلام، گفت: در راستای افزایش مشارکت و حضور حداکثری مردمی در پای صندوق‌های رأی، ادارات ثبت احوال شهرستان‌های این استان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۷ اسفند دایر است.

صاحب‌خبر -

منوچهر تیموری، مدیرکل ثبت احوال استان ایلام، صبح امروز (5 اسفند) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: ادارات ثبت احوال شهرستان‌های استان و مرکز استان به مدت دو روز برای ارائه خدمات سجلی مردم برای حضور در انتخابات 7 اسفند دایر است.

 

وی، افزود: دوایر ثبت احوال در مرکز استان و شهرستان در روزهای پنج‌شنبه 6 اسفند از ساعت 8 صبح تا 6 بعدازظهر و در ورز جمعه از ساعت 8 صبح تا پایان مهلت اخذ رأی برای ارائه خدمات سجلی و شماره ملی و در راستای ارائه خدمات به مردم دایر خواهند بود.

 

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام، یادآور شد: این امر در راستای ارائه خدمات به مردم و شرکت کندگان در انتخابات 7 اسفند و پاسخگویی به  مسئولان انتخابات برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن انتخابات دایر خواهد بود.

 

تیموری، یادآور شد: کسانی که شماره کد ملی خود را ندارند و یا به هر علتی کارت ملی خود را در دست ندارند می‌توانند طی مدت این دو روزبه ادارات ثبت احوال استان مراجعه کرده تا نسبت به صدور شناسه ملی موقت برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برای آنان اقدام شود.

 

وی، با تأکید بر حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی در 7 اسفند، خاطرنشان کرد: در راستای افزایش مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات 7 اسفند تمام ادارات ثبت احوال در استان و مرکز شهرستان‌ها آماده ارائه خدمات به مردم عزیز ایران اسلامی هستند.

 

گفتنی است، در استان ایلام ۴۳۴ هزار و ۶۳۷ نفر  حائز شرایط رأی دادن هستند.

 

نظر شما