شناسهٔ خبر: 11304215 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

89 گروه آتش نشان روز انتخابات در مراکز پرتردد پایتخت مستقر می شوند

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از استقرار 89 گروه عملیاتی آتش نشانی با حضور 267 آتش نشان در روز هفتم اسفندماه جاری در مراکز پرتردد تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید جلال ملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همزمان با برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری آتش نشانان همچون سال های گذشته تامین ایمنی شرکت کنندگان در انتخابات را بر عهده دارند.
وی افزود: آتش نشانان پایتخت با استفاده از خودرهای سبک و سنگین و سایر تجهیزات ایمنی در 89 نقطه شهر تهران از جمله میادین، مساجد و سایر اماکن مهم محل اخذ رای از ساعت هفت صبح تا پایان زمان رای گیری مستقر هستند.
ملکی تاکید کرد: 121 ایستگاه آتش نشانی شهر تهران در روز انتخابات در آماده باش کامل هستند و مدیران عملیاتی نیز در مسیرهای مختلف گشت زنی می کنند.
وی از تمامی شهروندان خواست با ماموران آتش نشان همکاری لازم را داشته و در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی خود مراتب را با سامانه 125 و یا آتش نشانان مستقر در محل اطلاع دهند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه هفتم اسفندماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
تهرام/7243//7244

نظر شما