شناسهٔ خبر: 11300614 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ستاد حامیان دولت یازدهم در استان، فقط از یک نامزد در سمنان اعلام حمایت کرد

سمنان - ایرنا - ستاد مردمی حامیان دولت تدبیرو امید در استان سمنان، در اطلاعیه ای احمد همتی را به عنوان نامزد مورد حمایت خود در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه معرفی کرد و در دیگر حوزه های این استان از نامزدی اعلام حمایت نکرد.

صاحب‌خبر -

در این اطلاعیه که روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، به امضای آقاگل ذوالفقارخانی، رئیس ستاد مردمی حامیان دولت تدبیر و امید در استان سمنان، آمده است: وعده دیدار ما جمعه هفتم اسفندماه و رای ما دکتر احمد همتی.
در این اطلاعیه آمده است: درود بر شما که نقش بی بدیل خود را در انتخابات ایفا می کنید و حماسه می آفرینید.
در ادامه می خوانیم: حال با انتخاباتی دیگر می توان اقتدار ملی را به نمایش گذاشت، ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در استان سمنان و حامیان رئیس جمهور، به کاندیدای مورد توافق و احزاب و گروه های اعتدالگرا و اصلاح طلب، جناب دکتر احمد همتی رای خواهند داد.
این اطلاعیه تاکید کرده است: این موضع رسمی، تنها موضع ستاد حامیان دولت تدبیر و امید در زمینه انتخابات بوده و سایر دیدگاه ها و مواضع انتخاباتی که توسط افراد سودجو و منفعت طلب ابراز می گردد، هیچگونه ارتباطی با این ستاد ندارد.
ستاد مردمی حامیان دولت تدبیر و امید در استان سمنان در این اطلاعیه، هیچ اشاره ای به نامزد مورد حمایت خود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و یا نامزدهای مورد نظر خود در سه حوزه انتخابیه دیگر در این استان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره ای نکرده است و فقط احمد همتی را به عنوان نامزد مورد حمایت خود در حوزه انتخابیه شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه اعلام کرده است.
در استان سمنان 60 نامزد در چهار حوزه انتخابیه برای تصاحب چهار کرسی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دو نامزد برای تنها کرسی استان سمنان در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری رقابت می کنند.
6103/6026

نظر شما