شناسهٔ خبر: 11299957 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار سمنان:

شعار همدلی و همزبانی با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات محقق می شود

سمنان - ایرنا - فرماندار سمنان با صدور پیامی به مناسبت انتخابات روز هفتم اسفند اعلام کرد: ملت بزرگ ایران حضور حداکثری در انتخابات را وظیفه ای دینی، ملی و انقلابی و لبیک به ندای رهبر فرزانة انقلاب و تحقق شعار همدلی و همزبانی می داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی فرمانداری سمنان: سیدعباس دانایی در این پیام گفت: اهمیت و جایگاه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بر کسی پوشیده نیست، چرا که حضور پرشور در انتخابات به عنوان یکی از ارکان مشارکت سیاسی در نظام مردم سالاری دینی کشور، از جایگاه ویژه ای برخوردار است و ملت بزرگ ایران حضور حداکثری در انتخابات را وظیفه ای دینی، ملی و انقلابی و لبیک به ندای رهبر فرزانة انقلاب اسلامی و تحقق شعار همدلی و همزبانی می داند.
فرماندار سمنان در این پیام افزود: اینک که به فضل الهی در سایه سار هدایت های مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب در آستانه برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند 94 قرار داریم، اطمینان دارم با حضورحداکثری مردم، بار دیگر انسجام و وحدت ایران اسلامی رقم خواهد خورد و این حضور چشمگیر سیاسی اقشار مختلف مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی، تداعی کننده حضور حماسی آنان در راهپیمایی کم نظیر 22 بهمن خواهد بود.
دانایی افزود: از عموم مردم فهیم، انقلابی و متعهد و اقشار مختلف استان و شهرستان سمنان دعوت می کنم با حضور خود پای صندوق رای و انتخاب آگاهانه، به تکلیف الهی خود، عمل کرده و توطئه ها و دسیسه های دشمنان نظام را خنثی نمایند.
در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه 14 نامزد به رقابت می پردازند.
استان سمنان با 670 هزار نفر جمعیت یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری و چهار نماینده در چهار حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی دارد.
حدود 495 هزار نفر در استان سمنان واجد دادن شرایط رای هستند.
6103/6026

نظر شما