شناسهٔ خبر: 11284991 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات اردکان:

دو کاندیدای دیگر در اردکان انصراف دادند

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردکان از انصراف دو کاندیدای دیگر مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردکان خبر داد.

صاحب‌خبر -

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردکان از انصراف دو کاندیدای دیگر مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردکان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه یزد، "حسین اسماعیلی" در این رابطه افزود: "محمدرضا صحرائی اردکانی" فرزند علی با کد نامزدی ۱۲۱۹ و "عبدالله طالبی احمدآبادی" فرزند عباس با کد نامزدی ۱۲۴۱ با حضور در ستاد انتخابات این شهرستان از ادامه رقابت در انتخابات این دوره انصراف دادند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز "غلامرضا خواجه‌سروی" فرزند عباس با کد نامزدی ۱۲۱۷ در این حوزه از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف داده بود.

فرماندار اردکان تصریح کرد: تعداد کاندیداهای این حوزه با انصراف افراد مذکور به پنج نفر کاهش یافته که اسامی آن‌ها به ترتیب حروف الفبا شامل "محمدرضا تابش" فرزند محمد با کد نامزدی ۱۲۱۵، "سیداکبر حسینی‌نژاد" فرزند سیدمهدی با کد نامزدی ۱۲۱۶، محمدرضا فاضل‌پور" فرزند محمدعلی با کد نامزدی ۱۲۴۵، حجت‌الله کوثری فرزند یدالله با کد نامزدی ۱۲۴۷، مسیب لطفی فرزند محمود با کد نامزدی ۱۲۴۸، است.

اسماعیلی در پایان با بیان این که ۶۲ شعبه ثابت و سیار برای اخذ رأی در این شهرستان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح روز جمعه هفتم اسفند ۹۴ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما