شناسهٔ خبر: 11283712 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یک نامزد انتخابات مجلس دهم در حوزه اصلی ایلام انصراف داد

ایلام - ایرنا - مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام از انصراف یک نفر دیگر از نامزدهای مجلس دهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام، مهران، ایوان، ملکشاهی، سیروان و چرداول خبر داد.

صاحب‌خبر -

عبادالله باقری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: امروز بهزاد جوانمرد با حضور در ستاد انتخابات استان انصراف خود را از نامزدی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام، مهران، ملکشاهی، ایوان، سیروان و چرداول اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه تعداد نامزدهای انصرافی از آغاز زمان تبلیغات تاکنون در این حوزه به چهار نفر رسیده است، افزود: پیش از این احمد محمدی، روح الله محمدزاده و محمدنقی خیری از حوزه انتخابیه ایلام، مهران، سیروان، چرداول، ایوان و ملکشاهی با حضور در فرمانداری ایلام انصراف خود را به صورت کتبی اعلام کرده بودند.
دبیر ستاد انتخابات استان ایلام تاکید کرد: در حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان نیز تاکنون سه نفر انصراف خود را اعلام کرده اند.
باقری ادامه داد: علی اکبر جعفری و سید نورعلی موسوی پور و حبیب الله زینی وند لرستانی نیز چند روز پیش به صورت کتبی از نامزدی دوره دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه انصراف داده بود.
وی اضافه کرد: بدین ترتیب و در فاصله سه روز تا آغاز رای گیری تعداد داوطلبان حوزه انتخابیه ایلام به 32 نفر و در حوزه انتخابیه دهلران به هفت نفر کاهش یافته است.
استان ایلام با گستره 20 هزار کیلومتر مربعی و 590 هزار نفر جمعیت که 435 هزار نفر شان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی (دو کرسی حوزه انتخابیه ایلام و یک کرسی حوزه انتخابیه دهلران) و یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه هفتم اسفند به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
6119/9002

نظر شما