شناسهٔ خبر: 11282627 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

از سوی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران اعلام شد

اسامی نامزدهای انصرافی مجلس در مازندران

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران اسامی چهار تن از داوطلبان انصرافی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

مهرداد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: روز گذشته چهار تن از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 10 شهرستان مازندران انصراف خود را از رقابت‌های انتخاباتی اعلام کردند.

وی با بیان اینکه این چهار نفر در چهار حوزه انتخابیه شامل آمل، ساری و میاندورود، قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ، سوادکوه شمالی، نوشهر و چالوس بوده است، افزود: در حوزه انتخابیه آمل عباسعلی ابراهیمی، ساری و میاندورود احمد سنچولی، قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ، سوادکوه شمالی مهدی سلیمانی خوینی و حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس سیدفخرالدین حسینی فیروز انصراف خود را به صورت رسمی اعلام کردند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران تصریح کرد: امروز نیز تعدادی از داوطلبان انتخابات انصراف خود را اعلام کردند که در مرحله ثبت قرار دارد و با ثبت رسمی شدن اطلاع‌رسانی می‌‎شود.

وی درباره روند تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شاهد موج سوم تبلیغات انتخابات هستیم و در امروز و فردا تبلیغات گسترده‌ای را از سوی کاندیداها و طرفداران آنها شاهد هستیم.

ابراهیمی با بیان اینکه گزارش‌های مبنی بر تخلفات انتخاباتی واصل شده است، افزود: برخوردهای انتظامی در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام

نظر شما