شناسهٔ خبر: 11281332 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس ستاد انتخاباستان همدانت ا

یک میلیون و 441 هزار و 976 نفر واجد شرایط رای دادن هستند

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه آمار افراد واجد شرایط رای اشتباه بود، گفت: تعداد افراد واجد شرایط رای دادن در استان همدان یک‎میلیون و 441 هزار و 976 نفر هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدابراهیم الهی‎تبار ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب «کرسی‎های مادستان در بهارستان» در همدان اظهار کرد: تعداد آمار واجد شرایط رأی استان همدان اشتباه اعلام شد.

وی با بیان اینکه تعداد افراد واجد شرایط رأی دادن در استان همدان یک میلیون 441 هزار و 976 نفر است، بیان کرد: بیشترین افراد واجد شرایط رأی در همدان با تعداد 544 هزار و 522 نفر و کمترین تعداد در فامنین با 32 هزار و 562 نفر است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه 47 نفر از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان تاکنون انصراف داده‎اند، افزود: هم‌اکنون 172 نامزد برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان همدان حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه همدان و فامنین تعداد 9 کاندیدا انصراف داده‎اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در این حوزه انتخابیه 49 کاندیدا برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مشغول به تبلیغات و فعالیت هستند.

الهی‎تبار با بیان اینکه در حوزه ملایر نیز هشت نفر انصراف داده‎اند، افزود: در حوزه انتخابیه ملایر در حال حاضر 45 کاندیدا حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه کمترین انصرافی در حوزه نهاوند بوده است، گفت: در این حوزه دو کاندیدا انصراف داده و 18 کاندیدا حضور دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه تویسرکان 10 کاندیدا مشغول رقابت و فعالیت هستند، افزود: در این حوزه نیز 10 نفر انصراف داده‌اند.

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه «بهار و کبودراهنگ» و «رزن» به ترتیب 10 و سه کاندیدا انصراف خود را اعلام کرده‎اند، اظهار کرد: در حوزه بهار و کبودراهنگ 26 کاندیدا و در حوزه رزن 15 کاندیدا به فعالیت تبلیغاتی مشغول هستند.

الهی‎تبار با اشاره به انصراف پنج کاندیدا در حوزه انتخابیه اسدآباد افزود: در حوزه انتخابیه اسدآباد 9 کاندیدا مشغول تبلیغات هستند.

انتهای پیام

نظر شما