شناسهٔ خبر: 11276014 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تقوی: مردم را راهنمایی کنیم/باید مجلسی اصولگرا تشکیل شود

تهران - ایرنا - عضو جامعه روحانیت مبارز خواستار تشکیل مجلسی اصولگرا شد و گفت: باید جریان سازی کرد و مردم را در انتخابات راهنمایی کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی روز سه شنبه در همایش علما و ائمه جماعات تهران افزود: سوابق افرادی که در لیست اصولگرایان هستند ارزشی است و در لیست خبرگان هم به جای 16 نفر 18 نفر را معرفی کردیم تا اگر کسی خواست افرادی را جایگزین کند، امکان پذیر باشد.
وی ادامه داد: باید مجلسی که مورد نظر رهبری باشد تشکیل دهیم. بنابراین باید ببینیم برچه اساسی افراد را انتخاب کنیم. ذوق، سلیقه و اندیشه نمایانگر تفکر انسان است و از انتخاب انسان ها می توان خط فکر آنها را ارزیابی کرد.
این فعال سیاسی اظهارداشت: یکی از راه های شناخت انسان انتخاب او است. لیست های مختلف در این ایام منتشر می شود که از شعارهای افراد، اسامی معرفی شده و تصویرهای تبلیغاتی، می توان ارزیابی داشت.
تقوی افزود: یکی از جریاناتی که همیشه از ابتدای انقلاب در صحنه بوده است جامعه روحانیت مبارز تهران است که هویت مشخصی دارد و مردم در طول تاریخ به این جریان اعتماد کرده اند و به میدان آمده و از پیروزی انقلاب تا دفاع مقدس حضور داشته اند.
وی اضافه کرد: امروز در آزمایش مهمی با توجه به شرایط فعلی جهان قرار داریم که آمریکا طمع کرده و همانگونه که رهبر معظم انقلاب هشدار دادند، در پشت موضوع نفوذ هزاران مطلب نهفته است.
عضو جامعه روحانیت مبارز تهران خاطرنشان کرد: انقلاب را باید با همه وجود نگه داریم و آمریکا احساس نکند برجام پنجره است و می تواند وارد شود. بنابراین باید مردم را در انتخاب هایشان راهنمایی کنیم.
وی تاکید کرد: با تمام مشکلاتی که وجود داشت این لیست های انتخابات تهیه شد که در زمان مناسب به آن خواهیم پرداخت اما امروز زمان آزمایش است که باید تلاش کنیم تا مجلسی اصولگرا تشکیل شود.
سیام**1053**9132**1429

نظر شما