شناسهٔ خبر: 11272961 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

168 بازرس برای نظارت بر سلامت انتخابات خلخال آماده شدند

اردبیل - ایرنا - رییس هیات بازرسی انتخابات خلخال گفت: 168 سربازرس و بازرس کار حسن برگزاری و سلامت انتخابات در این شهرستان را بر عهده دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، احمد قنبری روز سه شنبه در جلسه توجیهی سربازرسان و بازرسان این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در خلخال افزود: این افراد شامل سه عضو هیات بازرسی ، 15 سربازرس و 150 بازرس است که در 150 شعبه اخذ رای حضور می یابند.
وی با بیان اینکه برای هر 10 بازرس یک سر بازرس انتخاب شده اظهار کرد : از 150 بازرس انتخاب شده برای بازرسی شعبات اخذ رای خلخال 80 بازرس در بخش مرکزی ، 40 بازرس در بخش خورش رستم و 30 بازرس نیز در شعبه های اخذ رای بخش شاهرود وظیفه سنگین بازرسی و کنترل شعبه های اخذ رای این شهرستان را عهده دار خواهند بود.
وی با تاکید بر لزوم رعایت اصل حفظ بی طرفی در برگزاری انتخابات از سوی بازرسان خلخال گفت: رویکرد هیات بازرسی مشاوره ، همراهی ، ارشاد و کمک به مجریان انتخابات برای برگزاری انتخابات سالم و بی شائبه در هفتم اسفند است.
قنبری افزود: بازرسان نیز همانند سایر عوامل برگزاری انتخابات امین آرای مردم هستند و برای صیانت از آرای مردم و پیشگیری از هر گونه تخلفات انتخاباتی عاری از هر گونه جانبداری از شخص و یا گروه خاصی با تمام توان تلاش خواهند کرد.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018

نظر شما