شناسهٔ خبر: 11267664 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

لاریجانی: ليستي در تهران ارائه نكرده‌ايم

روزنامه جوان

در تهران ما هيچ ليستي ارائه نكرده‌ايم، در قم نيز جامعه مدرسين ليستي ارائه كرد و من درخواستي براي قرار داشتن در اين ليست نداشتم بلكه گروه‌ها خودشان بررسي مي‌كنند و نام‌ها را در ليست قرار مي‌دهند.

صاحب‌خبر -
به گزارش تسنيم، علي لاريجاني که در ديدار با مديران مسئول رسانه‌هاي قم و سرپرستان خبرگزاري‌هاي فعال استان قم سخن مي‌گفت، ضمن تأكيد بر اينكه همواره در خط اصولگرايي حركت كرده است، اظهار داشت: اصولگرايان در كشور ذيل محور جامعتين افراد را جمع كرده‌اند، آيت‌الله موحد‌ي‌كرماني با من تماس گرفت و من گفتم شما به هر كسي رسيديد، من همراهي مي‌كنم. رئيس مجلس شوراي اسلامي افزود: در تهران ما هيچ ليستي ارائه نكرده‌ايم، در قم نيز جامعه مدرسين ليستي ارائه كرد و من درخواستي براي قرار داشتن در اين ليست نداشتم بلكه گروه‌ها خودشان بررسي مي‌كنند و نام‌ها را در ليست قرار مي‌دهند، گروه‌هاي ديگر هم نياز به تأييد من نداشتند، اما خودشان من را در ليست قرار ندادند.
وي تصريح كرد: من از كسي دلخوري ندارم و اگر ميزان براي اصولگرايي جامعه مدرسين بود، جامعه مدرسين من را در ليست قرار دادند. لاريجاني به برخي بداخلاقي‌هاي انتخاباتي اشاره كرد و گفت: در جريان راهپيمايي 22 بهمن جزوه‌اي عليه من پخش كردند كه حاوي دروغ و توهين فراواني بود، ما هيچ شكايتي از كسي نكرديم، البته اگر شكايت مي‌كرديم، تكليف مشخص بود چراكه چند سال پيش در همين قم به‌وسيله پرتاب اشيا با ما مذاكره‌اي انجام دادند كه جريان آن مشخص است. رئيس مجلس شوراي اسلامي در ادامه در پاسخ به سؤالي درباره تخلفات انتخاباتي احتمالي برخي حاميان وي گفت: ستادهاي انتخاباتي من به دقت زيرنظر هستند و با هر تخلفي برخورد مي‌كنم، اين تخلفاتي كه به اسم هواداران عنوان شد، هيچ يك به ستادهاي انتخاباتي من تعلق ندارد و بايد با هر تخلفي برخورد شود. لاريجاني افزود: تخريب‌هاي زيادي نيز عليه من صورت مي‌گيرد كه مختص قم نيست و ما در برابر آنها سياست سكوت را در پيش گرفته‌ايم و از هيچ رسانه‌اي نيز شكايت نكرده‌ايم. در عين حال اگر كسي عليه مقامات كشور حرفي بزند، دستگاه‌هاي قانوني به تكاليف خود رسيدگي مي‌كنند و اين اختصاص به بنده ندارد.

برچسب‌ها:

نظر شما