شناسهٔ خبر: 11253051 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازدید مداوم اعضای هیات اجرایی از ستادهای انتخاباتی بافق

یزد- ایرنا- فرماندار بافق با اشاره به تبلیغات انتخاباتی در این شهرستان گفت: اعضای هیأت اجرایی به منظور جلوگیری از تخلفات انتخاباتی در سطح این شهرستان به طور پیوسته از ستاد های انتخاباتی نامزدها در سطح شهر بازدید می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سید مهدی طلایی مقدم روز دوشنبه در جلسه مشترک هیأت های اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان افزود: تعامل و همراهی بین اعضای هیأتهای اجرایی و نظارت و بازرسی موجب تسهیل در جریان برگزاری انتخابات و مدیریت هر چه بهتر برنامه ها در راستای برگزاری انتخاباتی پر شور و با شکوه خواهد بود.
وی تصریح کرد: دست اندر کاران امر انتخابات در تمام هیات های اجرایی نباید هیچگونه خویشاوندی سببی یا نسبی با نامزدها داشته باشند.
وی بی طرفی و قانونمداری در برگزاری انتخابات را مورد تاکید قرار داد و افزود: در چارچوب قانون با رعایت اصول اسلامی و موازین شرعی و در نظر گرفتن حق الناس می توان همانند گذشته انتخاباتی مطلوب و در شان نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار کرد.
440 نفر در 35 صندوق، آرای مردم شهرستان بافق را جمع آوری می کنند که از این تعداد شعبه اخذ رای 26 شعبه ثابت و بقیه به صورت سیار در اماکن مسکونی حاشیه شهر و روستاهای این شهرستان اقدام به ثبت نام و اخذ رای می کنند.
شهرستان بافق یکی از پنج شهرستان حوزه انتخابیه مهریز است که پهناور ترین حوزه استان و یکی از گسترده ترین حوزه های انتخابیه کشور به شمار می آید.
28 نفر در این حوزه داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی بودند که با کناره گیری دو نفر از شهرستان بافق و بهاباد اکنون شمار نامزدهای این حوزه به 26 نفر تقلیل یافت.
هفتم اسفند ماه جاری این تعداد نامزد انتخاباتی در این حوزه با هم به رقابت می پردازند.
بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلو متری جنوبشرقی شهر یزد قرار دارد.
7543/ 6197

نظر شما