شناسهٔ خبر: 11242859 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار بروجن حفظ وحدت و همدلی را در همه مراحل انتخابات خواستار شد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار بروجن حفظ وحدت و همدلی همه اقشار و گروه های مختلف سیاسی در تمامی مراحل انتخابات به خصوص بعد از برگزاری و اعلام نتایج را مورد تاکید قرار داد.

صاحب‌خبر -

سیدسیف الله فیاضی عصر یکشنبه در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بروجن اظهار داشت: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، ملی و قانونی است و مشارکت حداکثری در انتخابات، پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم می کند.
وی از اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بروجن خواست در راستای حضور با بصیرت، پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رای و امیدوار کردن آنان گام بردارند.
فیاضی ادامه داد: اعضای این کمیته باید در روزهای نزدیک به روز انتخابات و به خصوص در روز انتخابات حاشیه های انتخابات را کنترل و از بروز تخلف حاشیه ساز در شعب اخذ رای جلوگیری کنند.
وی تصریح کرد: دو هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی در روز انتخابات در این شهرستان فعالیت دارند و هم اینک در حال فراگیری آموزش های لازم هستند.
به گفته وی، 96 شعبه اخذ رای در شهرستان بروجن برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است.
فرماندار بروجن ادامه داد: از این تعداد شعبه اخذ رای 82 شعبه ثابت و 14 شعبه سیار است.
حجت الاسلام رضا سعادت فر، امام جمعه شهر بروجن نیز در این نشست بر انتخاب فرد اصلح بر اساس معیارهای ولایی و ارزشی تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.
برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان چهارمحال و بختیاری 146 نامزد ثبت کرده بودند که از این تعداد تاکنون 66 نامزد در گردونه رقابت حاضر هستند و برای کسب چهار کرسی نمایندگی مجلس تلاش می کنند.
همچنین در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز از 16 نامزد ثبت نامی سه داوطلب در عرصه رقابت حضور دارند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند امسال برگزار می شود.
مرکز شهرستان بروجن حدود 60 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
7361/ 6014/

نظر شما