شناسهٔ خبر: 11236117 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

انصراف یک نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در پلدختر

خرم آباد- ایرنا- معاون فرماندار پلدختر از انصراف رسمی یک نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسین علی مومیوند روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یعقوب شهسواری نامزد حوزه انتخابیه پلدختر روز یکشنبه با حضور در فرمانداری شهرستان انصراف خود را به صورت کتبی اعلام و از عرصه انتخابات کناره گیری کرد.
وی افزود: با انصراف یک نفر از حوزه انتخابیه پلدختر، اکنون شمار نامزدهای مجلس شورای اسلامی در این شهرستان به شش نفر رسیده است .
معاون فرماندار پلدختر گفت: نامزدهای انتخاباتی که مایل به انصراف هستند می توانند طبق قانون تا 48 ساعت قبل از برگزاری انتخابات به فرمانداری ها مراجعه و انصراف خود را به صورت کتبی اعلام کنند.
غلامرضا کوشکی، سید حمیدرضا کاظمی، مصطفی چراغی، علی کاییدی، سید مرتضی شاهرخی و فریدون کاوه فنی نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه پلدختر و معمولان هستند که با یکدیگر در این عرصه به رقابت می پردازند.
تبلیغات انتخاباتی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از 29 بهمن ماه گذشته آغاز و تا پنجم اسفند ماه جاری ادامه خواهد داشت.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند امسال برگزار می شود.
7272/6001

نظر شما