شناسهٔ خبر: 11203253 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رقابت ۷۹ داوطلب نمایندگی مجلس در قزوین

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد انتخابات قزوین از رقابت ۷۹ نفر از داوطلبان شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، فرامرز مرادی بیان کرد: در حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز که ۹۷ نفر داوطلب ورود به مجلس شورای اسلامی بودند تعداد ۴۴ نفر مورد تایید نهایی قرار گرفتند.

 

وی اضافه کرد: در حوزه انتخابیه بوئین زهرا و آوج نیز ۳۴ نفر ثبت نام کردند که ۲۰ نامزد و در حوزه انتخابیه تاکستان نیز که ۲۲ نفر نام نویسی کردند تعداد ۱۵ داوطلب تائید شدند.

 

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین عنوان کرد:: تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۲۴ روز 29 بهمن ماه به مدت یک هفته آغاز شده است.

 

وی اعلام کرد: در مرحله قبلی از سوی شورای نگهبان صلاحبت ۴۶ نفر در حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز، ۲۱ نفر بوئین زهرا و آوج و تاکستان ۱۶ نفر تایید شده بود.

 

مرادی خاطر نشان کرد: استان قزوین در مجلس شورای اسلامی دارای چهار کرسی نمایندگی است که 2 کرسی متعلق به حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز است و حوزه های بوئین زهرا، آوج و تاکستان نیز هرکدام یک کرسی را به خود اختصاص داده اند.

 

وی یادآور شد: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه امسال برگزار می شود.

 

برچسب‌ها:

نظر شما