شناسهٔ خبر: 11199739 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ساز وداع با جشنواره موسیقی فجر کوک شد

قطار کنسرت های جشنواره سی و یکم موسیقی فجر با اجرای گروه هفت به ایستگاه آخر رسید

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ روز پایانی جشنواره سی و یکم موسیقی فجر عصر و شامگاه امروز با هشت اجرای موسیقی برگزار شد.
در حالی که بابک جهانبخش و گروه هفت در نمایشگاه بین المللی تهران در برابر استقبال با شکوه مردم از کنسرت هاشان به روی صحنه رفتند، اکبر خمیسوخان و فیض علی فیض هر دو از پاکستان برای علاقه مندان موسیقی در تالار وحدت هنرنمایی کردند. 
گروه چارتار نیز دو بار در برج میلاد برای طرفداران خود اجرا کرد و گروه بارتولومی بیتمن نیز از اتریش در سالن رودکی در جشنواره سی و یکم موسیقی فجر به روی سن رفتند.
همچنین گروه راهو موسیقی نواحی لرستان ساعت 19 در فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه پرداخت.
فردا پرونده سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر در مراسم اختتامیه این جشنواره بسته می شود.
قرار است فردا چهار گروه «چارتار»، «کامکارها» به همراه «سهراب پورناظری» و «فیض علی فیض» به اجرای برنامه بپردازند و برندگان جایزه باربد نیز معرفی شوند. امسال نخستین بار است که در جشنواره موسیقی، جایزه باربد ‌اضافه شده است.
همچنین قرار است به منتخبان موسیقی در سبک‌های گوناگون نیزجوایزی اهدا شود که آثاری که در دو سال گذشته تولید شده‌اند، نیز در این ردیف قرار می‌گیرند. 
آیین پایانى سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر فردا از ساعت 19 با مراسم فرش قرمز و با حضور هنرمندان آغاز خواهد شد و ساعت 20 نیز مراسم رسمی در سالن تالار وحدت برگزار می شود.
جشنواره سی و یک موسیقی فجر از 21 بهمن آغاز شده است.

نظر شما