شناسهٔ خبر: 11184813 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار فردوس خبر داد

ایجاد 155 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان

فرماندار فردوس از ایجاد 155 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا رجبی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار داشت: شرکت در انتخابات آزادانه منصفانه، یکی از شیوه‌های مشارکت سیاسی است که زمینه تحقق و توسعه مشارکت سیاسی مردم را فراهم می‌کند.

وی افزود: برای برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد 155 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان ایجاد می‌شود.

فرماندار فردوس ادامه داد: از تعداد 155 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان تعداد 40 شعبه در فردوس، 57 شعبه در طبس، 27 شعبه در بشرویه و 31 شعبه در شهرستان سرایان ایجاد می‌شود.

رجبی‌مقدم تصریح کرد: از مجموع شعب اخذ رأی حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان تعداد 82 شعبه شهری، 73 شعبه روستایی و تعداد 86 شعبه ثابت و 69 شعبه به صورت سیار است.

وی یادآور شد: بیش از 2 هزار و 500 نفر در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در ارتباط با اجرا، نظارت، بازرسی و امور انتظامی انتخابات فعالیت دارند.

فرماندار فردوس میزان مشارکت مردم در دوره قبل انتخابات را 86 درصد اعلام کرد و گفت: در این دوره از انتخابات تعداد 5 هزار و 81 نفر رأی‌اولی در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان رأی می‌دهند.

رجبی‌مقدم از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست تا اخلاق‌مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و طرفداران و هواداران خود را به سمت و سوی رعایت قانون سوق دهند.

وی افزود: طرفداران کاندیداها باید کاندیدای موردنظر خود را معرفی کنند و از تخریب کاندیدای دیگر بپرهیزند.

فرماندار فردوس تصریح کرد: مردم خادمان خود را خوب تشخیص می‌دهند و نماینده اصلح را برای منطقه خود انتخاب می‌کنند.

رجبی‌مقدم یادآور شد: کاندیدای انتخابات باید از دادن وعده‌های غیرعملی که سبب سرخوردگی مردم می‌شود، خودداری کنند و به دنبال ایجاد روحیه نشاط و امید در بین مردم باشند.

انتهای پیام/69007/ک30/پو3002

با کلیک اینجا هم‌اکنون عضو شبکه «فارس خراسان جنوبی» در تلگرام شوید.

http://fna.ir/YDI2HU

برچسب‌ها:

نظر شما