شناسهٔ خبر: 11184202 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

دبیر شورای مشورتی تشکل‌های دانشجویی خرم‌آباد خبر داد

اعلام آمادگی 12 کاندیدای مجلس برای شرکت در پرسمان دانشجویی

دبیر شورای مشورتی تشکل‌های دانشجویی خرم‌آباد گفت: 12 کاندیدای مجلس حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره چگنی جهت شرکت در پرسمان دانشجویی در دانشگاه ها اعلام آمادگی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرآزاد، ضرغام پرنیان دبیر شورای مشورتی تشکل‌های دانشجویی خرم‌آباد، گفت: طی چندین جلسه با تشکل های دانشجویی دانشگاه های خرم آباد مقرر شد که در قالب یک برنامه مشترک با نام پرسمان دانشجویی از کاندیداهای تایید صلاحیت شده حوزه انتخابیه شهرستان خرم آباد و دوره چگنی برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان دعوت به عمل آید.

دبیرشورای مشورتی تشکل‌های دانشجویی خرم‌آباد، افزود: با دعوت از کاندیداهای تایید صلاحیت شده حوزه انتخابیه شهرستان خرم آباد و دوره چگنی ، 12 کاندیدا جهت حضور در فضای دانشگاه و پاسخ به سوالات دانشجویان اعلام آمادگی کردند و با شروع رسمی تبلیغات کاندیداها، پرسمان دانشجویی در دانشگاه های خرم آباد برگزار می شوند.

پرنیان بیان کرد: معتقدیم که کاندیداهایی که برای نمایندگی مردم در مجلس اعلام آمادگی کرده اند نباید دست رد به این پرسمان می زدند که متاسفانه اکثر کاندیداها حاضر به شرکت در این پرسمان نشدند و این جای نگرانی و دلهره است.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه  بهترین فضا جهت ارزیابی و تضارب آرا و شناختن و شناساندن کاندیدای حقیقی به مردم جهت تصدی کرسی  مجلس است، گفت: با این حال امیدواریم که روسای دانشگاه ها زمینه را جهت حضور کاندیداهایی که اعلام آمادگی کرده اند، فراهم کنند.

دبیرشورای مشورتی تشکل‌های دانشجویی خرم‌آباد، ضمن  قدردانی از حمایت های رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان جهت حمایت های لازم در برگزاری این پرسمان دانشجویی، تصریح کرد: قطعا کاندیداهایی که برای حضور در پرسمان دانشجویی اعلام آمادگی کرده اند به اندیشه و تفکر دانشگاه احترام گذاشته و خود را متعلق به این فضا دانسته اند.

انتهای پیام/

نظر شما