شناسهٔ خبر: 11184128 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

با آغاز رسمی تبلیغات مجلس دهم؛

عکس هایی که با واقعیت همخوانی ندارد

با آغاز رسمی تبلیغات مجلس دهم، ستادهای انتخاباتی فعال شده و شهر را بنرباران کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی صبح امروز در حالی به صورت رسمی آغاز شد که عکس و بنر بسیاری از نامزدها از همان ساعات اولیه شب در دیوارهای شهر خودنمایی کرد؛ شهرداری هم که از قبل برای پذیرایی از کاندیداها در حالت آماده باش قرار داشت، محل هایی را به منظور چسباندن تراکت های تبلیغاتی در نظر گرفته بود.

از آنجایی که تعداد کاندیداها در تبریز زیاد است و همه آنها نیز به دنبال تبلیغات گسترده در سطح حوزه انتخابیه هستند معلوم بود که تعداد محل های تبلیغاتی در نظر گرفته شده از سوی شهرداری جوابگوی عطش این همه نامزد نخواهد بود، از طرفی دیگر نیز اعضاء ستادهای انتخاباتی برخی از کاندیداها از همان ابتدا، عکس روی عکس چسباندن را شروع کرده اند و درحالیکه هنوز ساعات اولیه تبلیغات است 5 باری کاغذهای تبلیغاتی روی یکدیگر چسبانده شده است.

ناگفته نماند که ژست برخی از کاندیداها نیز در نوع خود جالب است و عکس تعدادی از این اشخاص با قیافه واقعی شان همخوانی ندارد؛ به طوری که اگر فردا به خانه ملت راه یابند مردم نیز آنها را نخواهند شناخت!

برخی از نامزدها نیز عکس هایی در کنار چهره های مشهور گرفته اند تا بلکه به وسیله آنان نظر مردم را نسبت به خود جلب کنند و تعدادی رای به دست بیاورند.

عده ای هم که در سال دوره های قبل چندین بار خود به میدان آمدند و نتوانستند راهی بهارستان شوند این بار با حمایت از کاندیداهای دیگر نقش نماینده در سایه را بازی می کنند.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما