شناسهٔ خبر: 11168296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

فرماندار بیرجند : ۲۵۰۰ نفر کار برگزاری انتخابات در شهرستان بیرجند را بر عهده دارند

استان‌ها > خراسان جنوبی - تسنیم نوشت ، علی ناصری فرماندار شهرستان بیرجند گفت: در شهرستان بیرجند ۱۲۴ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده و در این شهرستان ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در برگزاری انتخابات مشارکت دارند.

صاحب‌خبر -

علی ناصری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون در راستای برگزاری دو انتخابات مهم در شهرستان بیرجند جلسات و برنامه‌های ویژه انجام شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان بیرجند 124 شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که از این تعداد 84 شعبه رأی در بیرجند و 40 شعبه در روستاهای بخش مرکزی خواهد بود.

فرماندار شهرستان بیرجند گفت: شعبه ثابت اخذ رأی در مدارس، اماکن دولتی، مساجد و حسینیه‌ها مستقر خواهد بود و از مجموع 124 شعبه اخذ رأی در شهرستان بیرجند 77 شعبه ثابت و 47 شعبه سیار برای سهولت اخذ رأی‌دهندگان در نظر گرفته شده است.

ناصری افزود: نزدیک به 2 هزار و 500 نفر در برگزاری انتخابات شهرستان بیرجند همکاری دارند که در حال حاضر آموزش‌های لازم به عوامل اجرایی انتخابات برگزار شده است.

وی اظهار داشت: از مجموع 84 شعبه اخذ رأی شهری 72 شعبه ثابت و 12 شعبه سیار است و نیز از 40 شعبه اخذ رأی روستایی 5 شعبه به صورت ثابت و 35 شعبه سیار پیش بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات بیرجند گفت: با توجه به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران همه دست اندرکاران و مجریان انتخابات در شهرستان باید با جدیت و تلاش مضاعف زمینه و بستر لازم را برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

 

نظر شما