شناسهٔ خبر: 11164079 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

تاییدصلاحیت 83 نامزد انتخابات از قزوین

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: در مجموع صلاحیت 83 نامزد برای حضور در دهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید شد.

صاحب‌خبر -
آفتاب :
ایوب رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در استان قزوین و در سه حوزه‌ی انتخابیه‌ی قزوین، البرز و آبیک، تاکستان و بوئین زهرا و آوج در ابتدای نام نویسی 153 نفر ثبت نام کردند.

وی عنوان کرد: از مجموع این تعداد نماینده، چهار نفر انصراف دادند و صلاحیت 66 نامزد هم رد شده و یا احزار نشد.

رحیمی افزود: با آغاز بررسی‌های هیات‌های اجرایی و سپس هیات نظارت و شورای نگهبان، در مجموع صلاحیت 83 نامزد برای حضور در دهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید شد.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با اشاره به اینکه تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی از فردا آغاز می شود، گفت: این تبلیغات از فردا به مدت یک هفته برگزار و بیست و چهار ساعت مانده به انتخابات پایان می‌پذیرد.

رحیمی با اشاره به اینکه نامزدهای انتخاباتی در مهلت مقرر، می‌توانند با حفظ چارچوب‌های قانونی تبلیغات خود را برگزار کنند، گفت: با پایان مهلت زمان بندی تبلیغات قانونی، نامزدها حق ندارند که دیگر تبلیغاتی داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با اشاره به تبلیغ انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: در حوزه‌ی انتخابیه‌ی استان قزوین سه نامزد حضور دارند که تبلیغات خود را از 22 بهمن ماه آغاز کرده‌اند و این سه نامزد هم به مانند سایر نامزدهای مجلس شورای اسلامی تا بیست و چهار ساعت به آغاز انتخابات می‌توانند حق تبلیغ داشته باشند.

برچسب‌ها:

نظر شما