شناسهٔ خبر: 11153908 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

دبیر سیاسی اتحادیه مستقل: عقلای اصلاح‌طلب مانع از محوریت امثال «کرباسچی» شوند

صاحب‌خبر -

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: عقلای دوم خردادی و اصلاح‌طلب می‌بایست مانع از محوریت افرادی امثال کرباسچی در انتخابات شوند، مجلس یک نهاد نظارتی و تقنینی است که باید در راستای مطالبات مردم گام بردارد.

رضا نجابت دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به لیدری برخی مفسدان اقتصادی در جریان اصلاحات، گفت: متاسفانه در روزهای منتهی به انتخابات شاهد این هستیم که افرادی در جریان دوم خرداد محوریت یافته و لیدری می‌کنند که سابقه روشنی نداشته و حتی محکومیت قضایی را در کارنامه خود دارند.

وی افزود: افرادی که با حکم دستگاه قضایی با اتهامات اقتصادی و امنیتی به زندان رفته و سابقه‌دار محسوب می‌شوند در حال چینش فهرست انتخاباتی برای اصلاح طلبان هستند که باید برای لیست انتخاباتی که یک مفسد اقتصادی آن را می بندد تاسف خورد.

نجابت تاکید کرد: عقلای دوم خردادی و اصلاح‌طلب می‌بایست مانع از محوریت افرادی امثال کرباسچی در انتخابات شوند، مجلس یک نهاد نظارتی و تقنینی است که باید در راستای مطالبات مردم گام بردارد.

این فعال دانشجویی گفت: آیا اصلاح طلبان باور دارند که با دستمال کثیف می‌شود شیشه‌ای را پاک کرد؟ آیا غارتگران بیت‌المال امانت‌داران مناسبی هستند؟ مسلما اینگونه نیست.

نظر شما