شناسهٔ خبر: 11130663 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

250 هزار نیروی انتظامی آماده برگزاری انتخابات

امیدواریم انتخابات پرشور و با امنیت کاملی داشته باشیم

صاحب‌خبر -
250 هزار نیروی انتظامی آماده برگزاری انتخابات
250 هزار نیروی انتظامی آماده فعالیت و ایجاد امنیت در انتخابات اسفند هستند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرمانده نیروی انتظامی امروز در همایش عمومی روسای کلانتری ها و پاسگاه های خراسان رضوی در مشهد گفت: نیروی انتظامی  از ماههای گذشته خود را برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری آماده کرده است و با  همه ظرفیت و توان ورود پیدا خواهد کرد و تامین امنیت و آرامش مردم را بر‌عهده خواهد داشت.
سردار حسین اشتری با اشاره به برپایی هماهنگی بین فرماندهان سراسر کشور، فرماندهان مرزبانی، پلیس تخصصی و سپاه  و ایجاد تدابیر ویژه انتخابات افزود: در جلساتی با مسئولان استان‌ ها و دستگاههای قضایی آموزش‌ های لازم داده شده و تجهیزات ما آماده است و امیدواریم انتخابات پرشور و با امنیت کاملی داشته باشیم.
او  با بیان اینکه 250 هزار نفر از نیروهای انتظامی آمادگی فعالیت و ایجاد امنیت در انتخابات اسفندماه را دارند، گفت: در مدت برگزاری انتخابات با اراذل، اوباش، گروهها و جریان‌ های سیاسی که به‌ دنبال از بین بردن امنیت کشور هستند، طبق قانون برخورد می‌کنیم.
سردار اشتری با بیان این که پیگیری تامین امنیت و آرامش هرچه بیشتر با هدف خدمت به مسافران نوروزی تا بعد از انتخابات ادامه دارد، ابراز امیدواری کرد: با تامین امنیت در شهرها و مرزها، خدمت‌ رسانی در جاده‌ ها بهتر می شود.
سردار اشتری درباره امنیت در مرزها افزود: وضع امنیت در مرزها خیلی خوب است و خوشبختانه در مرزهای خراسان‌ رضوی مشکل خاصی نیست اما  نیروی انتظامی در برخی استان‌ هاو  در مناطق مرزی با کمبود نیرو روبرو است که با تقسیم وظایف تاکنون نیروهایی به مناطق مرزی تزریق شده است.
او گفت: درجلساتی با مجلس شورای اسلامی و ستادکل نیروهای مسلح برای افزایش نیرو قول‌ هایی داده شده است.
فرمانده نیروی انتظامی درباره سرقت‌ های متعدد از طلافروشی های مشهد هم گفت:نیروی انتظامی اقدامات پیشگیرانه، پیش‌ دستانه‌ و مقابله‌ ای انجام داده است که برخی پیگیری‌ ها منجر به دستگیری سارقان شده است و اتفاقات اخیر را نیز همکاران نیروی انتظامی پیگیری می کنند.

نظر شما