شناسهٔ خبر: 11107412 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دبیر شورای عالی اصولگرایان آذربایجان‌شرقی خبر داد

اعلام لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان در شهرستان‌های شبستر، ملکان و بستان‌آباد

دبیر شورای عالی ائتلاف بزرگ اصولگرایان آذربایجان‌شرقی گفت: اعضای شورای ائتلاف اصولگرایان لیست نهایی خود را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی درحوزه‌های انتخابیه ملکان، بستان‌آباد و شبستر مشخص کردند.

صاحب‌خبر -

تراب محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بعد از رایزنی‌های مختلف این شورا با همراهی احزاب و گروه‌های اصول‌گرا لیست خود را در سه حوزه انتخابیه تکمیل کرد تا با ارائه آن زمینه برای مشارکت بیشتر در انتخابات مجلس دهم و انتخاب گزینه‌های اصلح فراهم آید.

وی افزود: جلسات متعددی برای معرفی گزینه‌های نهایی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملکان، شبستر و بستان‌آباد برگزار شد که براساس نظر جمعی شهروز افخمی از حوزه انتخابیه ملکان، احد خیری بستان‌آباد و علی علیلو از حوزه انتخابیه شبستر کاندیداهای مورد حمایت اصولگرایان هستند.

محمدی خاطرنشان کرد: پیش از این ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان آذربایجان‌شرقی محمداسماعیل سعیدی، محمدحسین فرهنگی، احمد علیرضا بیگی، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، لطیف لطیفی و معصومه راشد را به عنوان گزینه‌های نهایی ائتلاف بزرگ اصولگرایی در انتخابات پیش رو در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو معرفی کرده بود.

وی تصریح کرد: کاندیداهای ائتلاف بزرگ اصولگرایان آذربایجان‌شرقی در بقیه حوزه‌های انتخابیه استان نیز به زودی اعلام می‌شود.

دبیر شورای عالی اصولگرایان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: اهداف و برنامه‌های اصولگرایان در استان مبنی بر تعالی اهداف اقتصادی و رونق اقتصادی بوده و عدالت اجتماعی را دنبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: وحدت اصولگرایان براساس بیانات رهبر معظم انقلاب در سال‌های 85 و 89 و هدایت روحانیت معظم شکل گرفته و خوشبختانه آذربایجان‌شرقی جزء استان‌های پیشرو در وحدت اصولگرایی بوده است.

لازم به یادآوری است استان آذربایجان‌شرقی در مجلس 19 نماینده از 13 حوزه انتخابیه دارد که تبریز با 6 نماینده، میانه با دو نماینده و کلیبر و هوراند، اهر و هریس، بناب، مراغه و عجب‌شیر، مرند و جلفا، بستان‌‌آباد، ملکان، شبستر، سراب، هشترود و چاراویماق و ورزقان هر کدام یک نماینده دارند.

برای انتخابات مجلس در آذربایجان‌شرقی دو هزار و 889 شعبه اخذ رای در سطح استان پیش‌بینی شده است.

مسئولان حدود سه میلیون و 100 برگ تعرفه رای برای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی آماده کرده‌اند.

حدود 40 هزار عوامل اجرایی، انتظامی و نظارتی برای برگزاری انتخابات در استان پیش‌بینی شده که برای هر شعبه انتخابات، حدود 15 نفر عوامل برگزاری فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/60002/گ30/ف4004

http://fna.ir/Y9JQFF

نظر شما