شناسهٔ خبر: 11086216 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

شب گذشته:

لیست نامزدهای ائتلاف‌ اصولگرایان استان اردبیل+اسامی

ائتلاف اصولگرایان استان اردبیل شب گذشته افراد و کاندیدهای مورد حمایت خود را در سطح استان و به تفکیک شهرها رسانه ای کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  پایگاه خبری آذرسلام، ائتلاف اصولگراین استان اردبیل شب گذشته اسامی لیست این طیف را رسانه ای کرد.

هوشنگ نامدار دبیر و سخنگوی اصولگرایان استان اردبیل در این جمع اظهار داشت: بعد از بررسی های انجام شده شامل نظر سنجی ها، گمانه زنی و مشورت با طیف ها و افراد مختلف به نتایج فعلی رسیده است.

دبیر گروه اصولگرایان استان اردبیل تصریح کرد: ضمن احترام به تمامی کاندیدهای اصولگرا افراد و چهره های ذیل برای ائتلاف اصولگرایان استان اردبیل برگزیده شده اند:

از حوره اردبیل:

  1. منصور حقیقت پور
  2. مصطفی افضلی فرد
  3. صدیف بدری

از حوزه مشگین شهر:

محمود عباسزاده مشگینی

از حوزه کوثر و خلخال:

بشیرخالقی

از حوزه گرمی:

ولی اسماعیلی

از حوزه پارس آباد و بیله سوار:

امیدعلی رعنایی

نامدار گفت: هر کدام از این افراد متعهد شدند تا اساسنامه و مفاد اصولگرایی را با تمام قوت رعایت کرده و مدافع آن باشند.

وی با بیان اینکه لیست اصولگرایان به مدیریت آیت الله مصباح یزدی و موحدی کرمانی تکمیل و مدیریت می شود تصریح کرد: اگر کاندید و افرادی که با عنوان اصولگرایی پا به عرصه گذاشته اند در مسیر حرکت از این اهداف عدول و انحراف یابند در مقابل آنها ایستادگی خواهیم کرد.

هوشنگ نامدار این طیف را متعهد و موظف به عمل به سیاست گذاری و برنامه ریزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دانست و ادامه داد: آنچه حساس و مهم بوده حضور گسترده هوادارن کاندیدها و مردم در پای صندوق های رای بوده و طبیعتاً هر آنچه که مردم انتخاب کنند قابل قبول و صحیح است.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان استان اردبیل تاکید کرد: حضور یک کاندید در هر دو جناح از مهالات بوده بنابراین با بررسی های انجام شده و قبول طرف های مقابل، این لیست برای انتخابات معرفی شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما