شناسهٔ خبر: 11016313 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دیدار شورای ائتلاف اصولگرایان با آیت‌الله موحدی کرمانی

اعضای لیست 30 نفره اصولگرایان تهران با آیت‌الله موحدی کرمانی رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان دیدار کردند.

صاحب‌خبر -
دیدار شورای ائتلاف اصولگرایان با آیت‌الله موحدی کرمانی
به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای لیست 30 نفره اصولگرایان تهران روز گذشته با آیت‌الله موحدی کرمانی رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان دیدار کردند.

در این جلسه مقرر شد، نامزدهای ائتلاف اصولگرایان در فهرست های دیگر حضور نیابند و اگر گروه و جناحی بدون مجوز نامزدها اقدام به قرار دادن اسامی نامزدهای اصولگرایان در فهرست متبوعش کرد آنان باید رسما عضویت در آن لیست را تکذیب کنند.

در همین راستا "زهره طبیب‌زاده" عضو لیست 30 نفره اصولگرایان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در این دیدار آیت الله موحدی کرمانی ضمن قدردانی از سازوکار ائتلاف، نکات اخلاقی به اعضای ائتلاف، نسبت به یکدیگر و همچنین نسبت به مجلس آینده ارائه کرد.

وی افزود: در این جلسه آیت الله موحدی کرمانی ضمن تاکید بر لزوم اخلاق‌گرایی در تبلیغات انتخاباتی از تلاش های شورای ائتلافی برای وحدت نظری اصولگرایان تشکر کرد.

طبیب زاده ادامه داد: آیت الله موحدی کرمانی همچنین توصیه‌های پدرانه و کاربردی در ارتباط با ضرورت حفظ وحدت و هوشیاری برای تداوم راه جریان اصولگرایی را مطرح کرد.

طبیب زاده درباره علت سهمیه اندک برخی تشک‌های اصولگرا در لیست 30 نفره گفت: کسانی که برای تدوین لیست تلاش کردند بنای کار خود را بر انتخاب اصلح و اینکه جریانات سیاسی حاضر در ائتلاف سهم خواهی نکنند، قرار دادند.

انتهای پیام/




نظر شما