شناسهٔ خبر: 11009049 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

تردد خودروها در گردنه اسدلی خراسان شمالی فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است

صاحب‌خبر -
تین نیوز | مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: تردد خودروها در گردنه اسدلی درمحور بجنورد- اسفراین فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است . 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی  اداره كل راه و شهرسازی خراسان شمالی  مهندس محمد مشتری با اعلام این خبر افزود: به دنبال بارش برف در این محور از روز  گذشته تردد خودرو ها  در گردنه اسدلی فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

بنابراین مهندس مشتری تصریح كرد: رانندگانی که قصد تردد در مسیر بجنورد به شهرستان اسفراین را دارند، خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

مشتری اظهارکرد: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی این سامانه بارشی از امروز از استان خارج می شود ولی كاهش دما از فردا باعث یخزدگی و لغزندگی جاده ها می شود پس رانندگان احتیاط كنند.
وی خاطرنشان کرد: اکنون تردد در سایر جاده های خراسان شمالی در جریان است اما رانندگان به خاطر لغزندگی جاده ها می بایست با سرعت مطمئن و رعایت فاصله طولی از خودرو جلویی حرکت کرده و تجهیزات زمستانی نیز به همراه داشته باشند.

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی همچنین از تمامی رانندگان خواست قبل از حرکت، از طریق شماره ارتباطی 141 مركز مدیریت راههای كشور و یا تلفن 05832261000 مرکز مدیریت راه های استان، از آخرین وضعیت مسیر تردد خود مطلع شوند تا با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به حرکت کنند .
 

نظر شما