شناسهٔ خبر: 1096948 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

ترفند شیوخ فتنه برای نجات تکفیری های عراق

سیاستمداران و شیوخ حامی تکفیری های اعزامی به عراق از ارتش خواستند عملیات خود را به تعویق بیاندازد و قول دادند، گروه های مسلح حاضرند به صورت مسالمت آمیز از فلوجه و الرمادی خارج شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پس از اعزام ارتش برای پاکسازی شهرهای غربی عراق از وجود تروریست های داعش، سیاستمداران و شیوخ حامی تکفیری ها برای نجات دست پروده های وهابیت دست به کار شدند و از ارتش خواستند عملیات خود را به تعویق بیاندازد، چراکه گروه های مسلح حاضرند از شهر خارج شده و اوضاع به حالت قبل از بحران بازگردد.

آنها که تا کنون حتی یک جمله اعتراضی علیه بمبگذاری ها و کشتار مردم غیرنظامی عراق به دست تکفیری های مورد حمایت وهابی ها به زبان نرانده و حتی گاهی آنها را محق دانسته اند، عصر امروز دوشنبه ادعا کردند سربازان ارتش و اعضای گروه های مسلح همگی فرزندان عراق هستند و نباید به روی هم اسلحه کشیده و یکدیگر را بکشند.

این سیاستمداران که برخی از آنها در مجلس الانبار نیز عضویت دارند و پس از اشغال شهر به دست تکفیری ها جسورتر شده و اعلام کرده بودند حاضر به ادامه همکاری با دولت مرکزی نیستند، در بیانیه عصر امروز خود اعلام کردند خودشان برای جلوگیری از جنگ پیشقدم می شوند و حاضرند با سران عشایر و پلیس محلی گفتگو کرده و آنها را برای تحویل گرفتن شهر، پس از خروج افراد مسلح، یاری دهند.

در این بیانیه از ارتش و نیروی هوایی خواسته شده در صورت خروج افراد مسلح از شهر، به کاروان آنها حمله نشود تا خون بیگناهان ریخته نشود!

این گروه های مسلح که وابسته به القاعده عراق، موسوم به دولت اسلامی عراق و شام هستند، بر اساس فتوای شیوخ وهابی ریختن خون شیعیان و کسانی که با شیعیان نمی جنگند را واجب می دانند و بارها فیلم جنایات خود علیه شهروندان غیر نظامی عراق، از جمله اعدام سه راننده کامیون را منتشر کرده و به آن افتخار می کنند. آنها در یک هفته اخیر بارها به شهرهای غربی عراق در استان الانبار حمله کرده و مدعی هستند پایه های حکومت عراق و شام در این منطقه دایر خواهد شد.
 

نظر شما