شناسهٔ خبر: 10951431 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

به رغم نشست‌های مختلف

لیست انتخاباتی اصولگرایان استان اردبیل هنوز نهایی نشده است

به رغم برگزاری جلسات مختلف گروه‌ها و احزاب اصولگرایان هنوز لیست نهایی اصولگرایان برای حضور در انتخابات مجلس دهم نهایی نشده و پیش‌بینی می‌شود طی امروز یا فردا این لیست نهایی شود.

صاحب‌خبر -

دبیر جبهه پایداری استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: قرار است طی امروز با تشکیل جلسات گروه‌ها و احزاب اصول‌گرایان این لیست نهایی شود و با نهایی شدن آن لیست نهایی کاندیداهای اصول‌گرای اردبیل و سایر حوزه‌های انتخابیه برای مجلس دهم در اختیار رسانه‌ها و افکار عمومی قرار می‌گیرد.

کلام‌الله صفری افزود: ما نیز شاهد انتشار اخباری متعدد از ارائه لیست اصول‌گرایان در حوزه انتخابیه اردبیل بودیم اما این لیست گمانه‌زنی بیش نیست و باید مردم منتظر باشند تا بعد از نهایی شدن لیست اصول‌گرایان استان اردبیل برای مجلس دهم اسامی آنها از سوی جبهه ائتلاف اصول‌گرایان اعلام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اخبار مبنی بر اعلام لیست نهایی اصول‌گرایان در حوزه انتخابیه اردبیل مبنی بر انتخاب سه کاندیدا از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین به عنوان لیست ائتلاف اصول‌گرایان در اردبیل شامل صدیف بدری، مصطفی افضلی‌فرد و منصور حقیقت‌پور در شبکه‌ها و سایت‌های مختلف منتشر شده که تا این لحظه این اسامی به عنوان لیست نهایی ائتلاف اصول‌گرایان تایید نشده است.

انتهای پیام/62001/ح20/ظ1004

http://fna.ir/UPFNPW

نظر شما