شناسهٔ خبر: 10947268 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه فرهیختگان-قدیمی | لینک خبر

هفت نفر دیگر تایید شدند

صاحب‌خبر -

شرایط برای اصلاح‌طلبان حتی بعد از اعلام نتایج نهایی بررسی‌های شورای نگهبان چندان تغییر نکرده است. گرچه هنوز تایید صلاحیت‌ها به شکل رسمی به داوطلبان شرکت در انتخابات اعلام نشده، «فارس» از الیاس حضرتی، محمدجواد حق‌شناس، مرتضی اشراقی، پروانه مافی، محمود میرلوحی و نجفقلی حبیبی به‌عنوان کسانی که در این مرحله صلاحیت‌شان تایید شده نام برده است. موضوعی که نه‌تنها دیروز اعلام رسمی نشد، بلکه شنبه هم که اسامی به وزارت کشور فرستاده شده بود به فرمانداری‌ها نرسید.
با توجه به شرایط پیش روی اصلاح‌طلبان آنها همچنان بر حضور در انتخابات تاکید و اصرار دارند. همان‌طور که محمدرضا عارف، رئیس شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان نیز یکشنبه در جمع اعضای شاخه جوانان ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان تهران باز هم از مردم خواست که در انتخابات شرکت کنند و گفت: «چهره‌های شاخص به لیست وزن می‌دهند، ولی حالا این ردصلاحیت‌ها اتفاق افتاده و دست ما هم نبوده است. ان شاءالله شما با جدیت بیشتر این مسیر را ادامه دهید، زیرا وظیفه ما حضور است. کمتر کسی در سال 92 فکر می‌کرد که پیروز می‌شویم؛ شرایط امروز خیلی بهتر از انتخابات 92 است.»
از سویی محمود میرلوحی، قائم‌مقام رئیس ستاد انتخابات تهران هم خبر داده است که ظرف یک یا دو روز آینده لیست اصلاح‌طلبان مشخص و ارائه خواهد شد.

نظر شما