شناسهٔ خبر: 10933503 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عارف: وظیفه ما با وجود رد صلاحیت ها حضور در انتخابات است

تهران-ایرنا- رییس شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: وظیفه ما با وجود رد صلاحیت ها حضور گسترده در انتخابات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی امیدنامه، محمدرضا عارف در جمع اعضای شاخه جوانان ستاد ائتلاف اصلاح طلبان تهران با بیان این که با امید به کار خود ادامه می دهیم، افزود: بعضی از اتفاقات که هدف آن کنار رفتن ما است با آرامش مردم به سود ما خواهد بود بنابراین با جدیت بیشتر این مسیر را ادامه دهید چرا که وظیفه ما حضور است.
وی ادامه داد: حفظ امید و نشاط در انتخابات به رغم همه بی مهری های صورت گرفته نسبت به اصلاح طلبان ضروری است.
رییس شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان یادآور شد: باید به شعار اصلاح طلبان که امید آرامش و رونق اقتصادی است، توجه کنیم و امید و آرامش را حفظ کنیم ، آرامش شرط استمرار این راه است.
عارف تاکید کرد: راه همین است راه دیگری نداریم، ما خودمان را داخل نظام تعریف می کنیم، اگر بخواهیم بر جام های دیگر در کشور شکل بدهیم.
وی همچنین گفت: رد صلاحیت ها برای ما اتفاق افتاده ، نسل جوان باید خوشحال باشد که به عرصه انتخابات وارد شدند.
رییس شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان با بیان این که چهره های شاخص به لیست وزن می دهند، افزود: ولی این رد صلاحیت ها اتفاق افتاده و دست ما هم نبوده است؛ ما نسبت به مردم انقلاب و نظام وظیفه داریم.
عارف ادامه داد: می خواهند اصلاح طلبان را نا امید کنند،می خواهند مردم را نا امید کنند ولی نشان می دهیم با جدیت و حفظ امید و آرامش مطمئنا به اهداف خودمان دست پیدا خواهیم کرد.
رییس شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان یادآور شد: کمتر کسی در 92 فکر می کرد که پیروز می شویم در حالی که شرایط امروز خیلی بهتر از 92 است و نخبگان احساس تکلیف و حضور پیدا کردند. وظیفه ما این است که آنها را شناسایی کنیم لیست ها را شکل دهیم.
عارف با بیان این که دولت برجام را خوب به نتیجه رساند، گفت: شرایط دولت با شرایط دولت های سابق قابل مقایسه نیست.
وی در ادامه برداشتن تحریم ها و برجام را دستاورد بزرگی از انتخابات 92 عنوان کرد و اظهارداشت: شما جوانان حماسه خرداد 92 را خلق و بزرگان به شما کمک کردند.
به گزارش ایرنا، براساس آمار وزارت کشور 6 هزار و 180 نفر از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه 94 در سراسر کشور برگزار می شود.
سیام. 1058 ** 1336

نظر شما