شناسهٔ خبر: 10932093 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان شمالی:

صلاحیت ۱۰ نفر دیگر از کاندیداهای مجلس در خراسان شمالی تایید شد

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان شمالی از تایید صلاحیت 10 نفردیگر از داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی از سوی شورای نگهبان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اترک نیوز ،  حجت الاسلام رضا نوری، رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب افزود: با تایید صلاحیت این افراد شمار افراد تایید صلاحیت شده در استان به 61 نفر رسید.

وی اظهار کرد: از تعداد 92 نفر از داوطلبانی که برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی ثبت نام کرده بودند 61 نفر تایید صلاحیت و 31 نفر نیز عدم احراز صلاحیت و یا رد صلاحیت شدند و بر این اساس 66.30 درصد داوطلبان تایید شدند.
وی اظهار کرد: در حوزه انتخابیه بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان ، مانه و سملقان صلاحیت 36 نفر تایید، 16 نفر رد صلاحیت و 9 نفر نیز عدم احراز صلاحیت شدند.
حجت الاسلام نوری گفت: در حوزه انتخابیه شیروان نیز 1 نفر رد صلاحیت ، 4 نفر عدم احراز صلاحیت و 6 نفر نیز تایید صلاحیت شدند.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان افزود: در حوزه انتخابیه اسفراین نیز یک نفر رد صلاحیت شد و مابقی ثبت نام کنندگان تایید صلاحیت شدند.
وی خاطر نشان کرد: فقط کسانی که صلاحیت آنها در مراحل قبلی تأیید شده اما شورای نگهبان آنها را تأیید نکرده از روز اعلام نتیجه 3 روز فرصت دارند تا اعتراض خود را اعلام کنند.
 
به گزارش اترک نیوز، پیش از این  در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه صلاحیت 32 نفر، در حوزه انتخابیه اسفراین 14 نفر و در حوزه انتخابیه شیروان  صلاحیت 5 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی تأیید شده بود.
 
استان خراسان شمالی دارای 4 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و شهرستان فاروج نیز به طور مشترک با شهرستان قوچان استان خراسان رضوی یک نماینده دارد. 
 
 
انتهای پیام/رض

 

نظر شما