شناسهٔ خبر: 10917500 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

اصحاب رسانه و هنرمندان همراه «باديگارد»

صاحب‌خبر -

 فيلم سينمايي باديگارد با حضور اهالي رسانه، هنرمندان و عوامل اين اثر سينمايي، علاوه بر سالن همايش هاي برج ميلاد در دو سالن 4 و 5 اين مجموعه به نمايش درآمد.

به گزارش ايرنا، فيلم سينمايي «باديگارد» به کارگرداني ابراهيم حاتمي کيا شامگاه جمعه (16 بهمن) از ساعت 18 و 30 دقيقه به نمايش درآمد.

با توجه به استقبال از اين اثر سينمايي، با هماهنگي هاي انجام شده، مخاطبان اين اثر در برج ميلاد در سالن همايش هاي برج ميلاد و دو سالن 4 و 5 اين مجموعه، به تماشاي اين اثر سينمايي نشستند.

مسئولان جشنواره تلاش کردند در شرايطي منظم هيچ‌ يک از علاقمندان تماشاي فيلم پشت درب سالن هاي نمايش نماندند.

به دليل حجم زياد جمعيت و استقبال چشمگير، امکان برگزاري فرش قرمز نيز براي اين فيلم مهيا نشد.

ابراهيم حاتمي کيا، پرويز پرستويي، مريلا زارعي و ... از جمله عوامل «باديگارد» بودند که در کاخ جشنواره فيلم فجر حاضر شدند.

باديگارد روايتي از حيدر ذبيحي سرتيم حفاظت از شخصيت هاست که حالا در آستانه بازنشستگي قرار دارد، اما مشکلاتي که در يکي از ماموريت ها برايش به وجود مي آيد، همه چيز را بدل به بحراني بزرگ مي کند. فيلمي که سراسر گلوله و اسلحه و تيراندازي است، با ترور شروع و با ترور هم تمام مي شود و از همين رو پرويز پرستويي بازيگر نقش حيدر در بيشتر تصاوير منتشر شده از فيلم زخمي است.

اين اثر سينمايي مانند برخي ديگر از آثار ارائه شده به اين دوره جشنواره سي و چهارم، پس از اولين اکران در سينماهاي در نظر گرفته شده براي پخش آثار سينمايي اين دوره جشنواره، مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت بطوريکه برخي سينماهاي نمايش دهند مجبور به در نظر گرفتن سانس فوق العاده شوند.

سي و چهارمين جشنواره فيلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه جاري با نمايش فيلم هاي متنوع برگزار مي شود.

آيين افتتاحيه اين رويداد بزرگ سينمايي شامگاه يکشنبه با حضور علي جنتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، وزراي تعاون، کار و رفاه اجتماعي و ورزش و جوانان و جمعي از مسئولان فرهنگي و هنري، جمعي از پيشکسوتان و هنرمندان عرصه سينما و تئاتر در تالار وحدت تهران برگزار شد.

برچسب‌ها:

نظر شما