شناسهٔ خبر: 10914050 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تایید صلاحیت 66 درصد از کاندیداهای انتخابات مجلس در خراسان شمالی

رییس هیات نظارت بر انتخابات خراسان‌ شمالی از تایید صلاحیت 66 درصد از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

رییس هیات نظارت بر انتخابات خراسان‌ شمالی از تایید صلاحیت 66 درصد از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام رضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان‌ شمالی، اظهار کرد: 66 درصد از مجموع کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تأیید صلاحیت شده و 33 درصد نیز رد صلاحیت شده‌اند.

وی با اشاره به ثبت نام 95 نفر در استان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به تایید صلاحیت 10 نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی طی این مرحله، در نهایت تعداد نامزدهای تایید صلاحیت شده در استان به 61 نفر رسید.

نوری افزود: در حوزه انتخابیه بجنورد، گرمه و جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان صلاحیت 36 نفر تایید، 16 نفر رد صلاحیت و 9 نفر نیز عدم احراز صلاحیت شدند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع در حوزه انتخابیه اسفراین نیز صلاحیت 19 نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تایید شده، دو نفر رد صلاحیت و دو نفر نیز انصراف داده‌اند.

نوری با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه شیروان نیز 11 نفر ثبت نام کرده بودند، گفت: از این تعداد شش نفر تأیید صلاحیت، یک نفر رد و چهار نفر نیز عدم احراز صلاحیت شدند.

وی خاطرنشان کرد: فقط کسانی که صلاحیت آنها در مراحل قبلی تأیید شده اما شورای نگهبان آنها را تأیید نکرده به مدت 3 روز فرصت اعتراض دارند.

انتهای پیام

نظر شما