شناسهٔ خبر: 10891193 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مقابله با استکبار از افتخارات ملت است

امام راحل با سلاح ایمان و اراده مردم توانست، نظام شاهنشاهی را سرنگون سازد

صاحب‌خبر -
22 بهمن سالروز به ثمر نشستن وحدت و نهال شکوهمند انقلاب اسلامی است .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، آیت ا ... سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان گفت : ملت آزاد و سرفراز ایران با پیروی از آرمانهای معمار کبیر انقلاب در برابر تمامی دسیسه ها و توطئه های دشمنان ایستادگی کرد و یکی از افتخارات این ملت مقابله در برابر صف آرایی استکبار جهانی و حامیانش است .
وی افزود : قدرتهای غربی تمامی امکانات خود را برای سرنگونی جریان انقلاب به کار گرفتند اما امام راحل با سلاح ایمان و اراده مردم توانست، نظام شاهنشاهی را سرنگون سازد .
خطیب نماز جمعه زاهدان گفت : با سرنگونی رژیم پهلوی ،تحولی عظیم در ایران اسلامی به وجود امد، از دهه فجر سال 57 تا کنون 37 سال می گذرد وهر روزه شاهد پیشرفت روز افزون کشورمان در تمامی زمینه ها هستیم وامنیت و استقلالی را که امروزه شاهد آن هستیم مایه افتخار و مباهات مردم کشورمان است زیرا ملت ایران با اراده و ایمان خود توانست در برابر تمامی توطئه های دشمنان مقاومت کند .
آیت ا ... سلیمانی افزود : سرمایه ای را که امروز مردم ایران شاهد آن هستند در سایه شعار نه شرقی و نه غربی محقق شده است بنابراین مردم برای خنثی کردن توطئه های دشمنان با حضور هدفمند و هوشیارنه خود در تمامی صحنه ها به خصوص یوم ا ... 22 بهمن، محکمتر و استوارتر در برابر دشمنان ایران اسلامی خواهند ایستاد .
همچنین مولوی دهانی از کارشناسان علوم دینی اهل سنت در ابتدای خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان ضمن دعوت اقوام مختلف به وحدت و حضور مقتدرانه خود در راهپیمایی 22 بهمن گفت : دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با انواع ترفندها و تحریم ها در صدد آسیب رساندن به این نظام بوده اند که با هوشیاری مسئولان و حمایت مردم از گزند دشمنان سربلند بیرون آمده اند.

نظر شما