شناسهٔ خبر: 10872557 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

5116 پرونده تخلف درتعزیرات حکومتی چهارمحال وبختیاری رسیدگی شد

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ایرتا نوشت ، مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال وبختیاری از رسیدگی به پنج هزار و116 پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی استان از ابتدای سالجاری تا امروز خبرداد.

صاحب‌خبر -

ولی دهبان نژادیان در نشست خبری شورای قضایی استان افزود: ازابتدای سال تاکنون پنج هزار و 292 پرونده در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده و 91 پرونده نیز از سال گذشته باقی مانده که تاکنون پنج هزار و 116 فقره از این پرونده ها مختومه شده است.
وی گفت: مجموع رسیدگی به پرونده ها درتعزیرات حکومتی استان 97 درصد است که در حوزه بهداشت، دارو، درمان، پزشکی ودامپزشکی 99درصد، قاچاق کالا و ارز و تعهدات گمرکی 85 درصد و در بخش کالا و خدمات 98 درصد پرونده ها مورد رسیدگی قرار گرفته است.
وی ارزش ریالی پرونده های منجر به صدور رای ومحکومیت را بیش از 45میلیارد و 308 میلیون ریال دانست و افزود: چهارمحال وبختیاری درسطح کشور در زمینه رسیدگی به پرونده های تعزیری رتبه چهارم و درزمینه گشت های مشترک نیز رتبه سوم کشور را کسب کرده است.
تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری تنها در شهرستان های شهرکرد، بروجن، فارسان و لردگان اداره مستقل دارد و امور سایر شهرستان های استان نیز در چهار شهرستان دارای اداره رسیدگی می شود.

نظر شما