شناسهٔ خبر: 10824680 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تکذیب هزینه 1.5 میلیاردی تشریفاتی رییس یک سازمان در شهرداری

معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران درخصوص هزینه 1.5 میلیارد تومان تشریفاتی یک سازمان در شهرداری توضیحاتی را ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران درخصوص هزینه 1.5 میلیارد تومان تشریفاتی یک سازمان در شهرداری توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ناصر امانی صبح امروز در جمع خبرنگاران درخصوص تذکر حکیمی‌پور درخصوص تصمیم‌گیری و تصویب بودجه با بیان اینکه این تذکر عضو شورا بیشتر خطاب به اعضای شورا و رییس شورا بوده است، گفت: براساس قانون جدید شهرداری‌ها، شورا در صورت درخواست کتبی، می‌تواند نسبت به حضور شهردار در جلسات اقدام کند. اما استنباط اعضا به قانون سابق است که منسوخ شده است و براساس آن پس از تقدیم بودجه، جلسات فوق‌العاده با حضور شهردار برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اگر از شهردار دعوت شود حتما در جلسه شورا حضور خواهند داشت.

امانی با بیان اینکه پس از ارائه بودجه، لایحه به کمیسیون‌ها ارجاع داده می‌شود، گفت: دو هفته از ارائه لایحه بودجه می‌گذرد و به تازگی کلیات درآمدی تصویب شده و هنوز وارد هزینه‌ها نشده‌ایم.

معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران با بیان اینکه در تیرماه گزارش تفریق بودجه 93 شهرداری را تقدیم شورا کردیم اما تاکنون که بهمن‌ماه است بررسی آن را شروع نکرده‌اند، گفت: چرا ما باید به صورت کتبی درخواست دهیم در حالی که گزارش تفریق هنوز بررسی نشده است.

امانی درخصوص حسابرسی از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری نیز گفت: یکی از اعضای شورای شهر عنوان کرده که در سال 92 یک و نیم میلیارد تومان هزینه تشریفات دفتر رییس سازمان فرهنگی هنری شده اما این یک ردیف در بودجه است و برای همه مراکز فرهنگی این هزینه صرف شده و با سازمان فرهنگی هنری با حجم همایش‌ها باید بگویم که سهم هر همایش 10 میلیون تومان بیشتر نیست و به شدت تکذیب می‌کنم که یک و نیم میلیارد تومان صرف تشریفات دفتر رییس سازمان فرهنگی و هنری شده است.

وی همچنین در مورد کسب 1000 میلیارد تومان از بودجه شهرداری گفت: طبیعتا باید هزینه‌ها را کاهش دهیم اما سعی کنیم بر روی پروژه‌های عمرانی تاثیر منفی نگذارد.

انتهای پیام

نظر شما