شناسهٔ خبر: 10758046 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بررسی فشرده جزئیات قراردادهای جدید نفتی

شرکت ملی نفت: معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی در لندن به تعویق افتاد

تهران - ایرنا - معاون سرمایه گذاری و تامین منابع مالی شرکت ملی نفت ایران از به تعویق افتادن معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی در لندن خبرداد و گفت: تیم کارشناسی به طور فشرده در حال بررسی جزئیات قرارداد IPC است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از وزارت نفت، علی کار، صدور ویزا برای عده محدودی از افراد را دلیل به تعویق افتادن معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی در لندن اعلام کرد و افزود: در حالی که تعداد زیادی از نمایندگان بخش خصوصی علاقه مند به حضور در این سمینار بودند، اما با توجه به این که هنوز سفارت انگلستان در تهران خدمات صدور ویزا ندارد این امکان میسر نبود.
وی با بیان اینکه اعتراض های اخیر کارشناسان و دانشجویان سبب تاخیر در معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی در لندن نبوده است، تصریح کرد: صادر نشدن ویزا، دلیل به تعویق افتادن این سمینار است.
معاون سرمایه گذاری و تامین منابع مالی شرکت ملی نفت ایران، اعتراض های اخیر درباره مدل جدید قراردادهای نفتی را منطقی ندانسته و افزود: هیات وزیران بیشتر چارچوب و سطح اختیارات وزارت نفت و شرکت ملی نفت در قراردادها را مشخص کرده است و هم اکنون جزئیات این قرارداد در حال بررسی از سوی تیم کارشناسی است؛ این جزئیات باید نهایی شود و سند نهایی به تصویب هیات مدیره شرکت ملی نفت برسد.
قرار بود کنفرانس دوم معرفی قراردادهای جدید نفتی ایران ٢٢ تا ٢٤ فوریه ٢٠١٦ (سوم تا پنجم اسفندماه) در لندن برگزار شود.
اقتصام **1070** 2023

نظر شما