شناسهٔ خبر: 10696647 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

500 نفر از مردم استان در انتظار تسهیلات مسکن

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ایسنا نوشت ،مدیر شعب بانک مسکن استان چهار محال و بختیاری گفت: 500 نفر از طریق سپرده صندوق مسکن در سطح استان در انتظار دریافت تسهیلات مسکن هستند.

صاحب‌خبر -

لطـف الله آباد  با اشاره به ابلاغ بخشنامه جدید خرید مسكن، اظهار کرد: تعداد افرادی که از طریق سپرده صندوق مسکن در سطح استان در انتظار دریافت تسهیلات هستند، بیش از 500 نفر است که اعتبار پرداخت تسهیلات به آن‌ها تامین شده است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات از طریق اوراق حق تقدم در حال حاظر در کلیه شعب به طور مستمر در حال پرداخت است و نیاز به سپرده گذاری و گذر زمان نیست .

آباد با بیان این كه سقف تسهیلات پرداختی در شهركرد به میزان 50 میلیون تومان است، گفت: مقدار این تسهیلات برای سایر شهرهای استان 40 میلیون تومان مقرر شده است كه به ازای هر تسهیلات خرید می‌توان یك تسهیلات تعمیرات مسكن تا سقف 10میلیون تومان نیز به متقاضیان پرداخت کرد.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق سپرده‌گذاری در حساب صندوق مسکن اقدام کرده و حسابی به منظور استفاده از تسهیلات در شهرکرد با شرایط، حداقل دوره انتظار یک‌سال، نرخ سود باز پرداخت 14، مدت باز پرداخت 12 سال، مبلغ سپرده 30میلیون تومان، مبلغ تسهیلات60میلیون تومان افتتاح کنند.

مدیر شعب بانك مسكن استان خاطر نشان کرد: در صورتی مبلغ سپرده کاهش یابد مدت دوره انتظار افزایش می‌یابد اما نرخ تسهیلات ومدت زمان باز پرداخت تفاوتی ندارد.

 

نظر شما